• ACCEPTĂ PROVOCAREA

    outlander_movie_thumb

    4 MOTIVE BUNE

    1. SUV de ultimă generație
    2. Consum și emisii de CO2 scăzute
    3. Calitate premium și spațiu
    4. Siguranță și fiabilitate ridicate
    Outlander MY19 FCS1

    4 MOTIVE BUNE

    1. SUV de ultimă generație
    2. Consum și emisii de CO2 scăzute
    3. Calitate premium și spațiu
    4. Siguranță și fiabilitate ridicate
    Outlander MY19 FCS2

    4 MOTIVE BUNE

    1. SUV de ultimă generație
    2. Consum și emisii de CO2 scăzute
    3. Calitate premium și spațiu
    4. Siguranță și fiabilitate ridicate
    Outlander MY19 FCS3

    4 MOTIVE BUNE

    1. SUV de ultimă generație
    2. Consum și emisii de CO2 scăzute
    3. Calitate premium și spațiu
    4. Siguranță și fiabilitate ridicate
    Outlander MY19 FCS4

    4 MOTIVE BUNE

    1. SUV de ultimă generație
    2. Consum și emisii de CO2 scăzute
    3. Calitate premium și spațiu
    4. Siguranță și fiabilitate ridicate
  • Outlander MY19:

    Loading

    Acest Model

    26.156€

    Outlander MY19 Invite 2.0L Petrol AS&G CVT 4WD Invite (S47)

    Preț de lista 29.262€
    Preț Culoare 464€
    Discount - 3.570€

    PRET per model cu TVA INCLUS.

    0 PRODUCTS IN COMPARISON

    Close

    You Cannot Select More Than 5 Cars

discover more
discover more
  • Descarcă

  • Dealeri

    RETEA DEALERI

    Contacteaza cel mai apropiat distribuitor autorizat Mitsubishi Motors

Discover more
  •  DESIGN NOU 

    The Outlander's Embodiment of Dynamic Styling

    Dynamic styling

    Noul concept de design frontal Mitsubishi Motors „Dynamic Shield” moşteneşte funcţionalitatea generaţiilor succesive ale Pajero şi Lancer Evolution. Secţiunea centrală neagră exprimă putere şi performanţă, încadrată în ambele părţi şi de jos de un simbol muscular de protecţie atât pentru om cât şi pentru maşină.

    Acest design nu este doar despre formă, ci este înrădăcinat în funcţii, oferă baza pentru design-ul frontal al viitoarelor modele Mitsubishi. În baza acestui concept vor fi proiectate fronturi pentru diverse clase de vehicule de acum încolo.

    The Outlander's Embodiment of Dynamic Styling Rear Design

    Integrarea conceptului Dynamic Shied

    Masca frontală mare, neagră dă o senzaţie de sportivitate, iar acest front este încadrat din trei părţi, bara de protecţie stânga şi dreapta şi de jos, de un „scut” de protecţie.

     În contrast faţă de abordarea anterioară, unde designul făcea referire la „mediu” şi „tehnologia de ultimă oră” şi era perfecţionat fără a copleşi, gândirea din spatele acestei schimbări curajoase este o interpretare dinamică ce aduce esenţa Mitsubishi mai aproape de prim-plan. Acest vehicul marchează punctul de cotitură de la care design-ul evoluează ca un mijloc de consolidare a prezenţei Mitsubishi Motors.

    Design-ul din spate

    În partea din faţă a maşinii, farurile şi grila conferă o senzaţie de largheţe, iar pentru a păstra simetria, spatele dă o senzaţie similară de lărgime şi stabilitate. Modelele anterioare s-au folosit de un design care se încheia în lateral, în timp ce la noul model, faţa încadrează flancurile oferind o impresie de lăţime mai mare.

  • PREZENTARE ECO DRIVE 

     
    ECO drive overview

    Performanţa ecologică este esenţială pentru şoferi astăzi şi noul OUTLANDER este construit să le depăşească aşteptările. Noul motor MIVEC şi motorul DI-D realizează o economie de combustibil fără precedent şi reducerea emisiilor, oferind în acelaşi timp o performanţă remarcabilă. Eficienţa consumului de combustibil la noul OUTLANDER este susţinută de funcţia idle-stop (AS&G) şi ECO mode control, caroseria sa foarte uşoară şi aerodinamică, extrem de rafinată, reducând în plus pierderea de energie. Chiar şi cu acest nivel ridicat de considerare a mediului, noul OUTLANDER tot oferă întreaga plăcere şi performanţa captivantă pe care şoferii au ajuns să o aştepte.

     MOTORIZARI 

     


    2.2 DI-D engine

    Auto stop & go 

    Motorul MIVEC 2.0

     Noul motor de 2 litri oferă un condus mai liniştit, mai eficient cu o putere maximă de 150 CP la 6000 rpm şi un cuplu maxim  de 195Nm la 4200rpm.  Uşurează tehnologie MIVEC*, care contribuie la performanţa de mediu îmbunătăţită prin reducerea greutăţii motorului şi stimularea economiei de combustibil.

    * Mitsubishi Innovative Valve timing Electronic Control system

    Auto Stop & Go (AS&G)

    Auto Stop & Go (AS&G) reduce consumul de combustibil şi emisiile de CO2 prin închiderea automată  a motorului atunci când vehiculul este staţionar, cum ar fi atunci când aşteaptă la semafor. Motorul reporneşte imediat atunci când luaţi piciorul de pe pedala de frână.

      

    SISTEMUL DE CONDUS ECOLOGIC "ECO" 

     


    ECO mode control

    ECO drive assist ECO score 

    ECO mode control

    Apăsând comutatorul pentru modul ECO se activează un motor mai eficient energetic, aerul condiţionat şi funcţionarea 4WD.

    ECO drive assist

    O bară afişează în timp real cât de ecologică este conducerea dumneavoastră..

    Scor ECO

    Acest scor indică măsura în care felul în care conduceţi este ecologic într-o perioadă de timp determinată. Cu cât sunt mai multe frunze verzi, cu atât mai bine.


  • SIGURANTA  

     
    Safety overview

    Siguranta la cel mai inalt nivel 

    Tehnologia de siguranță avansată asigură un plus de încredere în timpul deplasării și la parcare, atât pe timp de zi, cât și pe timp de noapte. De la senzorii inteligenți, care monitorizează perimetrul vehiculului și vă avertizează în caz de pericol, la sistemele active de asistență la condus, OUTLANDER asigură un nivel ridicat de siguranță pe toate planurile.

    SISTEME INTELIGENTE DE SIGURANTA  

    Sistem de protectie la impact frontal (FCM)

    Asigură prevenirea unui impact frontal sau reducerea daunelor, dacă accidentul nu poate fi evitat. Detectează vehiculele și pietonii, cu ajutorul unui radar. 

    Forward collision

    Pericol de accident                                          

    Pericol mare de accident             

    Pericol foarte mare de accident 


    Danger of collision

    Notă:

    FCM: posibilitățile de detectare și control ale protecției la impact frontal (FCM) sunt numai funcții suplimentare și nu previn coliziunile în toate situațiile. Conduceți preventiv și nu vă bazați exclusiv pe acest sistem în timpul deplasării. FCM funcționează atunci când în fața vehiculului dvs. se află un alt vehicul. De asemenea, FCM este proiectat să detecteze pietonii, însă în unele situații ar putea să nu-i detecteze sau să nu se activeze. Frânarea automată se activează, pentru un vehicul din față, dacă viteza vehiculului dvs. este cuprinsă între aprox. 5 km/h și 80 km/h și între aprox. 5 km/h și 65 km/h, dacă în față se află un pieton. Deoarece FCM nu are capacitatea de a menține forța de frânare, frânele se dezactivează la aproximativ 2 secunde după oprire. Pentru a preveni deplasarea ulterioară a vehiculului, este posibil ca șoferul să trebuiască să țină apăsată pedala de frână. În unele cazuri este posibil ca FCM să nu se activeze, dacă șoferul ia măsuri de evitare a unui accident, prin acționarea volanului sau a pedalei de accelerație. Dacă aveți întrebări, consultați dealerul/distribuitorul local Mitsubishi Motors..


    Cruise Control Adaptiv (ACC)

    Păstrează o distanță selectată între vehiculul dvs. și cel din față, cu ajutorul unui radar, pentru a îmbunătăți siguranța și confortul șoferului. Reduce stresul șoferului, în special în cazul blocajelor de trafic de pe autostradă..



    Adaptipe Cruise Control System (ACC)

    Indicator ACC pe afisajul multifunctional.  

    In fata nu circula niciun vehicul  

    No vehicle in front

    Viteza selectată este menținută, chiar dacă nu apăsați pedala de accelerație.

    In fata circula un vehicul  

    Adaptipe Cruise Control System (ACC)

    Este menținută distanța selectată între vehicule. 

    Vehiculul din fata incetineste sau se opreste 

    No vehicle in front

    Dacă vehiculul din față încetinește sau se oprește, sistemul ACC încetinește sau oprește vehiculul dvs. 

     Nota: ACC: posibilitățile de detectare și control ale sistemului ACC sunt numai funcții suplimentare. Conduceți preventiv și nu vă bazați exclusiv pe acest sistem în timpul deplasării. Este posibil ca în unele situații sistemul ACC să nu se activeze. În funcție de tipul de vehicul din față și de starea acestuia, de vreme și de condițiile de rulare, este posibil ca acest sistem să nu detecteze corespunzător situația reală. În plus, este posibil ca sistemul să nu poată decelera suficient, dacă vehiculul din față frânează brusc sau dacă un alt vehicul vă taie calea. Dacă aveți întrebări, consultați dealerul/distribuitorul local Mitsubishi Motors.

    Avertizare la parasirea benzii de rulare  (LDW)

    Această funcție avertizează sonor și vizual, dacă vehiculul părăsește banda de rulare în timp ce semnalizatoarele nu sunt activate.

    Nota: LDW: avertizarea la părăsirea benzii nu este proiectată pentru a reduce riscurile asociate neatenției (atenția acordată altor obiecte din lateral, absenteism etc.) sau vizibilității slabe provocate de vremea nefavorabilă etc. Este proiectată pentru a detecta banda de rulare la o viteză mai mare sau egală cu aproximativ 65 km/h. Aveți grijă la direcția vehiculului și conduceți în siguranță. Este posibil ca în unele situații sistemul să nu poată detecta corect banda de rulare. Pentru informații suplimentare, consultați manualul de utilizare. 

    LANE DEPARTURE WARNING (LDW)

    LDW indication on multi-information display

    Indicator LDW pe afisajul multifunctional.  



    Avertizare unghi mort (BSW)

    Această funcție de siguranță utilizează senzorii radar din bara spate, pentru a detecta vehiculele aflate în unghiurile moarte din stânga și dreapta spate. Dacă sistemul BSW este activ și semnalizatoarele sunt dezactivate, în oglinda retrovizoare apare un indicator. Dacă este detectat un vehicul în timp ce semnalizatoarele sunt activate, clipește un indicator în oglinda retrovizoare respectivă și se activează un avertizor sonor.


    Nota:  BSW: posibilitățile de detectare și control ale avertizării pentru unghiul mort (BSW) sunt numai funcții suplimentare și nu vă avertizează în toate situațiile cu privire la prezența vehiculelor în unghiul mort. Nu vă bazați exclusiv pe acest sistem în timpul deplasării. În funcție de trafic, vreme, suprafața de rulare și prezența obstacolelor, este posibil ca în unele situații avertizarea pentru unghiul mort să nu funcționeze normal. Șoferii sunt singurii responsabili pentru siguranța deplasării. Schemele undelor radar sunt utilizate numai în scop informativ și nu reprezintă raza acoperită efectiv de senzor. Pentru informații suplimentare, consultați manualul de utilizare.

    BWS

    BWS

    Faza lunga automata 

    Pentru îmbunătățirea siguranței, confortului și pentru un plus de liniște pe timp de noapte, faza lungă comută automat pe fază scurtă atunci când sunt detectate vehicule în față și apoi comută automat pe fază lungă, astfel încât să nu trebuiască să luați mâinile de pe volan pentru a schimba manual faza.

    Nota: AHB: acest sistem se activează la o viteză mai mare sau egală cu aproximativ 40 km/h și se dezactivează la viteze mai mici. Pentru informații suplimentare, consultați manualul de utilizare.  

    BWS BWS

    AVERTIZARE LA IESIREA CU SPATELE DIN PARCARE 

    Parking support


    Rear view + Bird's-eye view

    Imagine video spate + imagine de sus 



    Camera positions

    Pozitionarea camerelor video 

    Sistem camere perimetrale 

    Imaginile de la camerele video montate în fața, în spatele și pe părțile laterale ale vehiculului (inclusiv o imagine de sus) pot fi afișate în diferite combinații, pentru a vedea dacă se află vreun obiect în unghiurile moarte și pentru a putea parca în siguranță.  


    Rear Cross Traffic Alert (RCTA) Rear Cross Traffic Alert (RCTA)

    Controlul puterii motorului se activează:

    - Dacă viteza de deplasare este foarte mică (nu cu transmisia în poziția N sau P)

    - Dacă există obstacole/vehicule la o distanță foarte mică

    - Dacă pedala de accelerație este apăsată complet sau brusc

    - Dacă șoferul nu virează pentru a evita un obstacol/vehicul



    Avertizare la iesirea cu spatele din parcare  (RCTA)

    Dacă RCTA este activă, pe afișajul grupului de instrumente apare un indicator. Dacă senzorii radar din bara spate detectează că se apropie un vehicul în timp ce este cuplat marșarierul, apare un mesaj de avertizare în cadrul afișajului multifuncțional, se activează un avertizor sonor și clipește un indicator în fiecare dintre oglinzile retrovizoare exterioare. 

    Nota:
    RCTA: nu vă bazați exclusiv pe sistemul de asistență la ieșirea cu spatele din parcare (RCTA), deoarece este posibil ca în anumite condiții să nu detecteze toate vehiculele în mișcare. Șoferii sunt singurii responsabili pentru siguranța deplasării. Schemele undelor radar sunt numai în scop informativ și nu reprezintă raza acoperită efectiv de senzor. Pentru informații suplimentare, consultați manualul de utilizare.


    Sistem de mitigare in cazul accelerarilor accidentale  (UMS)

    Pentru a preveni impactul în timpul parcării, se activează un avertizor sonor și apare o avertizare, dacă senzorii față sau spate detectează un obstacol în apropiere. 

    Nota:  UMS: posibilitățile de detectare și control ale sistemului de mitigare in cazul accelerarii accidentale sunt numai funcții suplimentare și nu previn coliziunile în toate situațiile. Conduceți preventiv și nu vă bazați exclusiv pe acest sistem în timpul deplasării. Pentru a preveni apariția unor impedimente din cauza controlului puterii motorului oferit de UMS, atunci când vă deplasați în condiții obișnuite de teren accidentat, sistemul se dezactivează automat și afișează UMS OFF (UMS dezactivat) în cadrul grupului de instrumente, dacă funcția FCM sau ASC este dezactivată. Nicio funcție nu oprește complet vehiculul prin intermediul frânării automate. Chiar și atunci când puterea motorului este controlată, vehiculul se poate deplasa înainte sau înapoi. Este posibil ca sistemul de senzori să nu funcționeze în cazul unor obstrucții tip plasă sau cu margini ascuțite, care nu reflectă suficient de bine ultrasunetele. UMS nu include nicio funcție care să mențină vehiculul staționar. Șoferul este responsabil pentru oprirea vehiculului prin apăsarea pedalei de frână, în funcție de condițiile de deplasare. Schemele senzorilor cu ultrasunete sunt numai în scop informativ și nu reprezintă raza acoperită efectiv de senzor. Pentru informații suplimentare, consultați manualul de utilizare.  

    SOLUTII DE SIGURANTA PASIVA 

    RISE (Reinforced impact safety evolution) body 

    Caroserie RISE (Reinforced Impact Safety Evolution)

    Siguranța în caz de coliziune este îmbunătățită semnificativ cu ajutorul sistemului RISE Mitsubishi Motors (sistem evoluat de protecție la impact), care absoarbe eficient energia și asigură o integritate ridicată a habitaclului, în cazul unei coliziuni.  


    Adezivi structurali  

    Adezivul structural utilizat pentru lipirea cadrelor ușilor și hayonului sporește rigiditatea conexiunii dintre piesele caroseriei, pentru o stabilitate mai bună pe traiectorie.  


    Seven SRS airbags

    7 airbag-uri SRS 

    În cazul unei coliziuni, forța impactului este absorbită de cele 7 airbag-uri SRS, oferind protecție maximă șoferului și pasagerilor. Sistemul include airbag-uri frontale, laterale și cortină, precum și un airbag pentru genunchii șoferului. 

    Nota:
    7 airbag-uri SRS: airbag-urile fac parte din sistemul suplimentar de siguranță (SRS). Pentru a reduce riscul de rănire ca urmare a declanșării unui airbag, fixați întotdeauna centura de siguranță, stați drept pe mijlocul scaunului și nu vă sprijiniți pe ușă. Dacă este posibil, transportați întotdeauna copiii cu vârsta mai mică sau egală cu 12 ani pe bancheta din spate și utilizați scaune pentru copii potrivite. Dacă utilizați un scaun pentru copii fixat cu o centură și amplasat cu spatele la direcția de deplasare pe scaunul din față, treceți comutatorul airbag-ului SRS în poziția dezactivat. Pentru informații suplimentare, consultați manualul de utilizare și instrucțiunile scaunului pentru copii.

    Mirror

    Oglinda interioara retrovizoare heliomata 

    Această oglindă reduce efectul de orbire cauzat de farurile vehiculelor din spate și asigură o vizibilitate excelentă în spate și rularea în condiții de siguranță. 

    Active Stability Control (ASC) 

    Control activ al stabilitatii  (ASC)

    Dacă roțile pierd aderența pe suprafețe alunecoase sau în timpul virajului, sistemul ASC reglează automat puterea motorului și frânează individual roțile, pentru a permite menținerea controlului și a preveni derapajul. 

    Nota:
     ASC: posibilitățile de control ale ACC sunt numai funcții suplimentare. Conduceți preventiv și nu vă bazați niciodată exclusiv pe această funcție în timpul deplasării. Asigurați-vă că toate cele 4
    roți au anvelope de același tip și dimensiuni recomandate. Nu montați niciodată pe vehicul un diferențial cu alunecare limitată neoriginal. Pentru informații suplimentare, consultați manualul de
    utilizare.  

    Hill Start Assist (HSA) 

    Asistenta la pornirea din rampa (HSA)

    La pornirea de pe loc de pe o pantă abruptă, HSA previne deplasarea spre înapoi a vehiculului în timp ce șoferul eliberează pedala de frână, prin menținerea forței de frânare timp de maximum 2 secunde, până la apăsarea pedalei de accelerație. 

    Nota:
    HSA: asistența la pornirea din rampă (HSA) nu înlocuiește condusul în siguranță. Nu vă bazați niciodată exclusiv pe această funcție atunci când abordați o rampă abruptă. Dacă frânele sunt suprasolicitate sau dacă drumul este foarte abrupt sau alunecos, este posibil ca vehiculul să se deplaseze spre înapoi. Această funcție nu este proiectată să mențină vehiculul staționar mai mult de 2 secunde. Nu vă bazați pe această funcție pentru a menține vehiculul staționar, ca o alternativă la apăsarea pedalei de frână. Pentru informații suplimentare, consultați manualul de utilizare.


  • CALITATE SUPERIOARA 

    Premium quality

    Libertate prin spatiu si confort

     OUTLANDER oferă șoferului și pasagerilor un confort aparte. Chiar și călătoriile cele mai lungi vor părea relaxante, grație spațiului generos din habitaclu, scaunelor comode pentru până la șapte pasageri și materialelor de calitate premium, care includ piele naturală. Scaunele din spate pot fi aranjate flexibil, în funcție de nevoi.


    CABINA SPATIOASA

    Comfortable third row seats Cargo capacity Seat arrangement & third row seats

    Al treilea rand de scaune

    Configuratie scaune

    Spuma și arcurile utilizate pentru pernele scaunelor din al 3-lea rând asigură confortul pasagerilor.

    Schimbarea modului de aranjare a scaunelor din al doilea și al treilea rând este foarte simplă și poate răspunde oricărei combinații de pasageri și bagaje. Puteți chiar rabata toate scaunele din spate, pentru a crea un spațiu extrem de generos și plat pentru bagaje.

    Seat sliding function

    Functia de glisare

    Funcția de glisare a rândului 2 de scaune permite un acces rapid la cel de-al treilea rând de scaune.

    INTERIOR DE CALITATE 

    Premium quality overview

    Interior de prima clasa si glamour

    O căptuşeală a cărei textură se aseamănă cu pielea veritabilă a fost aplicată din faţă, de la tabloul de bord  până la uşi. Creat cu accente decorative de lux, acest aspect fin realizează un excelent interior, plin de farmec  care este unic pentru noul OUTLANDER.

    Silentiozitatea

    Noul OUTLANDER a urmărit să obţină silenţiozitatea motorului, care este principala cauză a vibraţiilor şi zgomotului. Sistemul de montare a motorului de tip pendul nou adoptat acceptă oscilaţii ale motorului în direcţia înainte/ înapoi, reducând astfel în mare măsură vibraţiile şi zgomotul. Noul OUTLANDER a redefinit de asemenea forma stâlpului din stânga faţă, a oglinzilor de la uşi şi garniturilor din piele, componente care sunt cauze ale zgomotului produs de vânt. În plus, tabloul de bord, mocheta şi materialul de pe tavanul maşinii au fost modificate pentru a corespunde unui nivel ridicat de protecţie la zgomot. Silenţiozitatea a fost îmbunătăţită chiar mai mult prin tuning al suspensiilor şi roţilor care reduce zgomotul rutier.

    MATERIALUL SCAUNELOR

    Seat material

    Stofa neagra si cusaturi

    Seat material

    Stofa bej si cusaturi

    Seat material

    Piele sintetica neagra si cusaturi 

     Notă: tapițeria din piele include piele sintetică pe părțile laterale, pe spate, parțial pe suprafața de sprijin și pe tetierele scaunelor (și pe cotiera centrală spate, cotierele ușilor și măștile ușilor etc.).Este posibil ca nivelul de echipare să difere în funcție de piață. Pentru informații suplimentare, consultați dealerul/distribuitorul local Mitsubishi Motors.

    Seat material

    Piele bej si cusaturi

     Notă: tapițeria din piele include piele sintetică pe părțile laterale, pe spate, parțial pe suprafața de sprijin și pe tetierele scaunelor (și pe cotiera centrală spate, cotierele ușilor și măștile ușilor etc.).Este posibil ca nivelul de echipare să difere în funcție de piață. Pentru informații suplimentare, consultați dealerul/distribuitorul local Mitsubishi Motors.

    Seat material

    Piele neagra si cusaturi 

    Notă: tapițeria din piele include piele sintetică pe părțile laterale, pe spate, parțial pe suprafața de sprijin și pe tetierele scaunelor (și pe cotiera centrală spate, cotierele ușilor și măștile ușilor etc.).Este posibil ca nivelul de echipare să difere în funcție de piață. Pentru informații suplimentare, consultați dealerul/distribuitorul local Mitsubishi Motors.

    CALITATEA EXTERIOARA 

    Alloy wheels & cover

    Jante din aliaj usor  

    Jantele din aliaj cu un finisaj excelent dau noului OUTLANDER un aspect dur şi sportiv, dar înainte de toate, o priză fermă pe drumurile de toate tipurile.


  • Sistem 4WD Controlat electronic

    MOTOR PUTERNIC 

    S-AWC (Super all wheel control)

     TRACȚIUNE INTEGRALĂ CONTROLATĂ ELECTRONIC 

    Tracțiunea integrală controlată electronic oferă tracțiune și stabilitate uimitoare, chiar și în condiții dificile de deplasare, prin interacțiunea perfectă cu sistemul de control activ al stabilității (ASC). Selectorul modului de transmisie vă permite să alegeți cel mai potrivit mod de tracțiune, în funcție de preferințe: modul 4WD ECO pentru maximizarea economiei, 4WD AUTO pentru condiții normale de deplasare și 4WD LOCK pentru teren accidentat.

    2.0 MIVEC engine

    Motor MIVEC 2.0 

    Motorul pe benzină de 2,0 litri MIVEC* oferă o combinația ideală intre performanță rafinată, accelerare puternică și eficiență ridicată a combustibilului. * sistem Mitsubishi de distribuţie variabilă, controlata electronic. 


    CONTROL AVANSAT   

       
    Shift paddles

     TRANSMISIE CU VARIAȚIE CONTINUĂ INVECS-III (CVT)

    Motorul se armonizează perfect cu transmisia CVT avansată, care modifică automat răspunsul în funcție de schimbarea condițiilor de deplasare și de comportamentul vehiculului, pentru a oferi accelerații line și rapide, precum și un consum de combustibil mult mai redus decât cel oferit de o transmisie automată standard. Dacă apăsați complet pedala de accelerație veți obține un răspuns puternic, asemănător retrogradării într-o treaptă de viteză inferioară, fără însă ca zgomotul motorului să crească excesiv. Pentru plăcerea oferită de schimbarea manuală a treptelor de viteză, puteți beneficia de modul Sport cu 6 trepte și padele de schimbare a vitezelor
    .

    S-AWC (Super all wheel control)

    Padele de schimbare viteze

    Padelele sportive vă permit să schimbați vitezele lin, fără să luați mâna de pe volan.

    Notă: padelele de schimbare a vitezelor sunt disponibile numai pentru modelele CVT.

     

    Cruise control

    Suspensie rafinata 

    Amortizoarele față și spate cu un diametru mai mare asigură o amortizare perfectă la orice viteză.

  •  CARACTERISTICI UTILE

    Electronically controlled sunroof

     Trapa controlata electronic

    Trapa controlată electronic permite intrarea aerului curat, făcându-vă să vă simţiţi ca parte din peisaj.

    Electric tailgate

    Hayon electric

    Utilizează un mecanism electronic pentru deschiderea şi închiderea automată. Operaţiunea poate fi efectuată şi de la scaunul şoferului prin utilizarea unui comutator, astfel încât hayonul poate fi deschis şi închis cu uşurinţă fără a coborî din maşină.

    Heated Windscreen

    Parbriz incalzit

    Firele încălzite care trec prin parbriz curăţă geamul de polei sau gheaţă pentru a asigura o bună vizibilitate în faţă, în mai puţin timp decât este necesar cu sistemul de încălzire/dezgheţare.

    LED headlamps with LED daytime running lamps

    Faruri LED, cu lumini de zi si proiectoare de ceata LED

    Farurile noi, elegante, sunt dotate cu lumini de tip LED. Lămpile de ceață cu LED-uri luminează drumul cu lumină albă. 

    Adjustable rain sensor

    Senzor de ploaie

    Senzorul de ploaie activează automat ştergătoarele din faţă atunci când se detectează umiditate pe parbriz.

    LED headlamps with LED daytime running lamps

    Frana electrica de parcare cu functie Auto Hold

    Trageţi în sus de buton pentru frâna de parcare sau apăsaţi butonul pentru a o elibera. Dacă este activă funcţia Auto Hold, vehiculul va rămâne pe loc chiar dacă eliberaţi pedala de frână. Apăsarea pe acceleraţie eliberează frânele.  

    Keyless operation system

    Sistem de operare fara cheie (KOS)

    Atunci când aveţi cheia, puteţi apăsa un buton pe exteriorul uşilor din faţă sau hayon pentru a bloca sau debloca toate uşile şi hayonul şi să apăsaţi butonul de alimentare din cabină pentru a porni  motorul.  .

    Keyless operation system

    Fante de ventilatie pentru locurile din spate

    Fantele de ventilatie ajustabile pentru locurile din spate sunt pozitionate in spatele consolei centrale. 

    Console bos illumination

    Jante din aliaj de 18-inch 

    LED foot lamps

    Jante din aliaj de 16-inch

    LED foot lamps

    Capace de roti de 16-inch 

    LED foot lamps

    Spoiler spate

     Spoilerul spate a fost optimizat pentru a îmbunătăți performanța aerodinamică.  

    DIVERTISMENT 

    SD navigation system

    MITSUBISHI Multi Communication System (MMCS)

    Acest ecran tactil central VGA lat face navigarea uşoară şi vă ţine la curent cu informaţii ECO precum consumul de energie şi autonomia. Afişează şi o imagine de la camera din spate – o mână de ajutor atunci când mergeţi în marşarier.


    Clear wide screen

    Afisaj VGA lat 

    Prezinta informatiile la rezolutie mare, fiind usor de citit. 



    3D map view

    Vizualizare mapa 3D 

    Arată repere 3D pe hărţile oraşelor.
    Audio system control

    Controlul calitatii sunetului 

    Permite reglarea simplă a diverselor funcţii de control al sunetului.


    2 Screen viewing

    Afisaj divizat 

    Afişează simultan informaţii despre hartă, informaţii audio, etc. pe acelaşi ecran. 


    Metre display of guidance points

    Ghidare pentru navigare in afisajul central

    Indicaţiile şi indiciile cu privire la distanţe contribuie la siguranţa condusului.

    ECO function information

    Informatii functie ECO

    Sunt afişate scorul dvs. ECO şi alte informaţii legate de funcţiile ECO.

    S-AWC (Super all wheel control)

    Frana de parcare electrica cu functie Auto Hold 

    Trageţi în sus de buton pentru frâna de parcare sau apăsaţi butonul pentru a o elibera. Dacă este activă funcţia Auto Hold, vehiculul va rămâne pe loc chiar dacă eliberaţi pedala de frână. Apăsarea pe acceleraţie eliberează frânele.

    Display audio

    Display audio

    Controlul sistemului audio este ușor de efectuat direct de pe ecranul touchscreen QVGA de 6,1 inch, care afișează de asemenea si imaginile de la camera video din spate.

    CD/MP3 player

    CD/MP3 player

    Player-ul CD / MP3 de calitate, permite conectarea ușoară cu un alt player audio digital. 


    Rockford fosgate premium sound system

    Sistemul audio Premium Rockford Fosgate® 

    Savuraţi calitatea uluitoare a sunetului unui nou sistem audio dezvoltat împreună cu Rockford Corporation. Nouă difuzoare vă înconjoară cu un sunet DTS Neural Surround™ spectaculos..

    Notă: Rockford Fosgate® şi logo-urile asociate sunt mărci comerciale înregistrate ale Rockford Corporation în Statele Unite şi alte ţări. DTS Neural Surround™ este marcă comercială a DTS, Inc.

    1: tweeter soft dome 3,5cm / 2: difuzor tip con 16cm / 3: difuzor coaxial 16cm cu 2 căi / 4: dual voice-coil subwoofer 25cm / 5: amplificator de înaltă putere 710W cu 8 canale 

    DAB

    Kit Bluetooth maini libere

    Țineți legătura cu cei dragi  în timp ce conduceti in siguranță cu ajutprul kit-ului hands-free. Conectați telefonul mobil compatibil Bluetooth, iar dispozitivul de apelare vocală activat permite efectuarea de apeluri în timp ce sunteti la volan. 

    DAB

    Smartphone Link Display Audio

    Mergeţi unde doriţi, atunci când doriţi. Descoperiţi locuri noi şi muzică nouă. Smartphone-link Display Audio (SDA) vă ajută în astfel de momente. Puteţi folosi setările pentru hartă, puteţi reda muzică şi puteţi efectua apeluri cu comenzi vocale, pentru mai multă siguranţă şi confort în timpul condusului.

     

    Colour liquid crystal multi-information display

    Smartphone Link Display Audio 

    Conectând smartphone-ul la SDA puteţi folosi aplicaţiile preferate prin comenzi vocale, acest lucru permiţându-vă să vă concentraţi la şosea pentru un drum în siguranţă. 

    Notă: Google, Android, Android Auto, Google Play, logo-ul YouTube şi alte mărci sunt mărci comerciale ale Google Inc.s.

     

     

    DAB

    Smartphone Link Display Audio 

    Conectând smartphone-ul la SDA puteţi gestiona cu uşurinţă hărţile, muzica, apelurile, mesajele şi multe altele. SDA vă ajută să faceţi intuitiv ce doriţi pe smartphone, chiar şi pe şosea. 

    Notă: iPhone, iPod, Siri şi Apple CarPlay sunt mărci comerciale ale Apple Inc., înregistrate în SUA şi alte ţări.

     

    Colour liquid crystal multi-information display

    Ecran central color cu afisaj LCD

    Ecranul color cu cristale lichide multi-informaţii este conceput  pentru vizibilitate uşoară şi oferă informaţii utile despre vehicul, călătorie şi temperatura exterioară. Cu un afişaj mare de 4,2 inch pentru o bună vizibilitate, este uşor pentru şoferi să fie la curent cu informaţiile despre sistemul de asistenţă a conducerii ECO şi sistemul de suport pentru conducere.

Discover more
  • outlander-maintenance

    Intretinere
    &
    service

    Cel mai bun service posibil

    Suntem pasionaţi să vă oferim cel mai bun service posibil. De aceea Atelierele de service autorizate Mitsubishi deţin tehnicieni complet instruiţi şi echipaţi, care folosesc numai piese de schimb originale Mitsubishi pentru a vă întreţine autovehiculul. De asemenea, oferim o asistenţă excelentă ca valoare în raport cu...

  • outlander-service_support

    service
    &
    asistenta

    Asistenta de prima clasa

    Autovehiculele noastre se numără printre cele mai bine construite şi fiabile de pe piaţă, însă dorim să ne asigurăm că sunteţi acoperit când se întâmplă totuşi ceva. De aceea vă punem la dispoziţie o echipă de asistenţă post-vânzare de primă clasă, precum şi asistenţă de service şi în trafic în toată Europa la fel de...

  • Informațiile prezentate pe acest site au fost actualizate cu cea mai mare grijă posibilă. Totuși, schimbările de model, design, specificații tehnice, vizualuri sau orice alte informații de pe acest site se pot modifica în orice moment fără un anunț în prealabil. Ofertele și campaniile prezentate pe acest site sunt supuse unor termene și condiții și sunt valabile în limita stocului disponibil. Toate versiunile de echipare ale autovehiculelor expuse pe acest site sunt cu titlu de prezentare. M Car Trading îşi rezervă dreptul de a introduce, în orice moment, modificări ale specificaţiilor, echipărilor şi preţurilor vehiculelor sale. Toate echipările prezentate pot varia. De asemenea, este posibil să nu fie disponibile în România. M Car Trading nu îşi asumă responsabilitatea pentru eventualele greşeli de tipărire sau de redactare însă face eforturi permanente pentru a păstra acurateţea informațiilor prezentate pe acest site.

    Pentru acurateţea informaţiilor şi pentru ultimele actualizări, vă rugăm să contactaţi cel mai apropiat distribuitor autorizat  MITSUBISHI MOTORS.