Mașina

Eclipse Cross este proiectat pentru a vă oferi experiența supremă la volan. Motorul nostru Turbo cu tehnologia Direct Injection alaturi de un sistem de tracțiune integrală permanentă, oferă stabilitate și manevrabilitate sporite.

Super All Wheel Control (S-AWC)

Stabilitate excepțională

Sistemul avansat de tracțiune integrală controlează mașina și forța de frânare la fiecare roată. Rezultatul este forța de antrenare mai concentrată, viraje mai bune și o stabilitate mai bună în orice condiții de drum. Acest sistem integrat funcționează printr-o combinație a sistemelor Active Yaw Control, Active Stability Control și Anti-lock braking (ABS).

Mai multe despre Super All Wheel Control

Stabilitate mai bună pe carosabil

Active Yaw Control (AYC)

Active Yaw Control este un sistem unic pe care l-am inventat. Acesta îmbunătățește virajele utilizând frânele pentru a distribui optim torsiunea la roțile din stânga și din dreapta. Astfel, chiar dacă frânezi sau accelerezi prea tare, încă mențineți controlul.

Stabilitate în orice condiții

Active Stability Control (ASC)

Active Stability Control utilizează senzori pentru a analiza mișcarea vehiculului și pentru a identifica orice mișcare instabilă. Apoi distribuie automat torsiunea și puterea de frânare pe roțile din stânga sau din dreapta pentru a menține stabilitatea.

Fără frâne blocate

Anti-lock Braking System (ABS)

Un sistem de frânare anti-blocare proiectat pentru a preveni deraparea. Funcționează prin oprirea blocării roților în timpul frânării, astfel încât acestea sunt întotdeauna în contact cu suprafața carosabilului. Mașinile noastre sunt dotate de multi ani cu sistemul ABS.

Modul Off-Road

Tracțiune mai mare atunci când aveți nevoie

Îmbunătățiți tracțiunea off-road a modelului Eclipse Cross chiar si mai mult, cu noul comutator Drive Mode Selector de pe consola centrală. Doar apăsați până când modul dorit apare în ecranul multifuncțional. Alegeți între setările Auto, Snow sau Gravel.

Motor turbo cu injecție directă

Receptiv, însă economic

Noul motor pe benzină turbocompresor, de 1,5L, dispune de injecție directă de combustibil. Deși are o dimensiune mai mică, este mai receptiv, cu o accelerație energică și un cuplu la fel de mare precum un motor de 2,4L. De asemenea, este mai eficient în ceea ce privește consumul de combustibil, mai bun pentru buzunarul dumneavoastră și pentru mediu. 

Sistemul Auto Stop și Go (AS&G)

Reduceți irosirea combustibilului și emisiile

Sistemul Auto Stop & Go opreste motorul, reducând irosirea combustibilului și emisiile de CO2 fără a întrerupe sistemele electronice. Motorul repornește imediat, astfel că nu veți fi nevoiți să așteptați. 
Head Up Display (HUD)
Head Up Display (HUD)

Mai multe modalități de a fi informat

Un Display Head Up (HUD) futurist este poziționat pe bord, chiar deasupra volanului. Asta înseamnă că puteți fi atent la drum și în același timp să primiți notificări importante la bord, cum ar fi viteza vehiculului, distanța față de mașina din față, sau chiar dacă o portieră a fost lăsată întredeschisă.
Afișaj Multi-Informații
Afișaj Multi-Informații

Alerte exacte

Între vitezometru și turometru se află un Display color LCD Multi-Informatii. Acesta vă oferă informații privind pornirea, starea modului mașinii și alerte privind siguranța. La fel ca Display-ul Head Up, este poziționat pentru a fi ușor de găsit implicând o mișcare minimă a ochilor șoferului, permițând astfel acestuia să se concentreze la drum.

Controler tactil

Asemănător unui smartphone

Controlerul Touchpad este situat în consola centrală. Funcționează ca ecranul unui smartphone, astfel cu câteva atingeri sau glisări, puteți utiliza Sistemul Smartphone Link Display Audio pentru a seta nivelurile audio și multe altele, cu efort minim.

Suspensie fină

Manevrare ușoară, stabilă

Suspensia modelului Eclipse Cross a fost reglată fin pentru a oferi manevrabilitate stabilă, ușoară, fără a compromite confortul.
Pentru a descoperi mai multe despre aspectul modelului Eclipse Cross, accesați secțiunea Exterior.