• 4 MOTIVE ÎNTEMEIATE
    1. SUV de ultima generatie
    2. Consum şi emisii de CO2 scăzute
    3. Calitate premium şi spaţiu
    4. Siguranţă şi fiabilitate ridicate
  • 0 PRODUCTS IN COMPARISON

    Close

    You Cannot Select More Than 5 Cars

discover more
  • Accesorii

    rezultatele filtrării:
    Stil Exterior
    Stil Interior
    Siguranta si confort
    Transport si timp liber
    Diverse
    Brand collection
    Stil Exterior
    Stil Interior
    Siguranta si confort
    Transport si timp liber
    Diverse
    Brand collection
discover more
  • Descarcă

  • Cauta dealer

    Retea dealeri

    Contacteaza cel mai apropiat distribuitor autizat Mitsubishi Motors

Discover more
Discover more
  • NEW DESIGN CONCEPT

     
    The Outlander's Embodiment of Dynamic Shield Rear Design

    DYNAMIC SHIELD

    Noul concept de design frontal Mitsubishi Motors „Dynamic Shield” moşteneşte funcţionalitatea generaţiilor succesive ale Pajero şi Lancer Evolution. Secţiunea centrală neagră exprimă putere şi performanţă, încadrată în ambele părţi şi de jos de un simbol muscular de protecţie atât pentru om cât şi pentru maşină. 

    Acest design nu este doar despre formă, ci este înrădăcinat în funcţii, oferă baza pentru design-ul frontal al viitoarelor modele Mitsubishi. În baza acestui concept vor fi proiectate fronturi pentru diverse clase de vehicule de acum încolo. 

     

    INTEGRAREA DYNAMIC SHIELD ÎN OUTLANDER

    Masca frontală mare, neagră dă o senzaţie de sportivitate, iar acest front este încadrat din trei părţi, bara de protecţie stânga şi dreapta şi de jos, de un „scut” de protecţie. 

    În contrast faţă de abordarea anterioară, unde designul făcea referire la „mediu” şi „tehnologia de ultimă oră” şi era perfecţionat fără a copleşi, gândirea din spatele acestei schimbări curajoase este o interpretare dinamică ce aduce esenţa Mitsubishi mai aproape de prim-plan. Acest vehicul marchează punctul de cotitură de la care design-ul evoluează ca un mijloc de consolidare a prezenţei Mitsubishi Motors. 

    DESIGNUL DIN SPATE

    În partea din faţă a maşinii, farurile şi grila conferă o senzaţie de largheţe, iar pentru a păstra simetria, spatele dă o senzaţie similară de lărgime şi stabilitate. Modelele anterioare s-au folosit de un design care se încheia în lateral, în timp ce la noul model, faţa încadrează flancurile oferind o impresie de lăţime mai mare.

    OUTLANDER DESIGN FOR VARIOUS SCENES

    A Design that Only Outlander Can Pull Off

    UN DESIGN CU CARE DOAR OUTLANDER REUŞEŞTE

    Conceptul OUTLANDER s-a apropiat şi mai mult de SUV, adoptând astfel un design mai potrivit pentru SUV pentru bara de protecţie inferioară din faţă, în forma unui panou mare argintiu. Pentru a obţine o imagine care accentuează mai mult decât forţa părţii din faţă, structura inferioară este negru uniform, iar pe lateralele acesteia s-a aplicat un ornament. 

    UN DESIGN POTRIVIT PENTRU ORAŞ

    Ca şi partea frontală plină de energie şi forţă, farurile şi lămpile pentru parcare folosesc LED-uri, contribuind la o imagine de sofisticare avansată potrivită pentru mediul urban. 

    UN DESIGN CARE STRĂLUCEŞTE AFARĂ ŞI OFF ROAD

    Designul vibrant, care pune în centru esenţa Mitsubishi, este moştenitorul părţii funcţionale a modelelor Pajero şi Lancer Evolution şi arată bine atât afară cât şi off road. 

     

  • NEWLY DEVELOPED ENGINES 

     


    Newly developed engines




    MOTORUL DI-D 2.2

    Motorul diesel de 2,2 litri oferă o performanţă extraordinară şi eficienţă excelentă a combustibilului.  Generează 150PS la 3500rpm şi un cuplu de 380Nm la 2500rpm pentru modelul 6MT sau 150PS la 3500rpm şi 360Nm la 2750rpm pentru modelul 6AT 

    MOTORUL MIVEC 2.0

    Noul motor de 2 litri oferă un condus mai liniştit, mai eficient cu o putere maximă de 150PS at 6000rpm şi un cuplu maxim  de 195Nm la 4200rpm.  Uşurează noua tehnologie MIVEC, care contribuie la performanţa de mediu îmbunătăţită prin reducerea greutăţii motorului şi stimularea economiei de combustibil. 

    DESIGN AERODINAMIC

    AUTO STOP & GO (AS&G)

    CAROSERIE UŞOARĂ

    Aerodynamic design

    Auto stop & go  Lightweight body 

    Se caracterizează printr-un design aerodinamic dezvoltat la un standard extrem de ridicat pentru un SUV. Prin repetarea analizei computerizate a fluidelor şi derularea a numeroase experimente privind tunelul aerodinamic, noul OUTLANDER a reuşit să combine caracteristici aerodinamice superioare cu un design exterior atrăgător. Valoarea Cd este de 0,33, ceea ce înseamnă o reducere de 7% comparativ cu actualul model (0,36). Acest design aerodinamic contribuie în mare măsură la o economie de combustibil mai bună, reducerea emisiilor de CO2 şi stabilitate atunci când se conduce la viteze mari. 

    Auto Stop & Go (AS&G) reduce consumul de combustibil şi emisiile de CO2 prin închiderea automată  a motorului atunci când vehiculul este staţionar, cum ar fi atunci când aşteaptă la semafor. Motorul reporneşte imediat atunci când luaţi piciorul de pe pedala de frână. 

    Caroseria este robustă şi foarte uşoară, datorită utilizării generoase a plăcilor de oţel de înaltă rezistenţă la tracţiune care contribuie de asemenea la un nivel ridicat de  siguranţă la coliziune. 

    SISTEMUL DE CONDUS ECOLOGIC  

     


    ECO mode control

    ECO drive assist ECO score 

    ECO MODE CONTROL

    Apăsând comutatorul pentru modul ECO se activează un motor mai eficient energetic, aerul condiţionat şi funcţionarea 4WD. 

    ECO DRIVE ASSIST

    O bară afişează în timp real cât de ecologică este conducerea dumneavoastră. 

    SCOR ECO

    Acest scor indică măsura în care felul în care conduceţi este ecologic într-o perioadă de timp determinată. Cu cât sunt mai multe frunze verzi, cu atât mai bine. 

    PREZENTARE ECO DRIVE 

       
    ECO drive overview

       

    Performanţa ecologică este esenţială pentru şoferi astăzi şi noul OUTLANDER este construit să le depăşească aşteptările. Noul motor MIVEC şi motorul DI-D realizează o economie de combustibil fără precedent şi reducerea emisiilor, oferind în acelaşi timp o performanţă remarcabilă. Eficienţa consumului de combustibil la noul OUTLANDER este susţinută de funcţia idle-stop (AS&G) şi ECO mode control, caroseria sa foarte uşoară şi aerodinamică, extrem de rafinată, reducând în plus pierderea de energie. Chiar şi cu acest nivel ridicat de considerare a mediului, noul OUTLANDER tot oferă întreaga plăcere şi performanţa captivantă pe care şoferii au ajuns să o aştepte.  


  • PREZENTAREA SIGURANŢEI

    SIGURANŢA AVANSATĂ

     
    Safety overview

    Adaptive cruise control (ACC)
    Forward collision mitigation (FCM) 

    Pentru a vă bucura cu adevărat de o performanţă remarcabilă a conducerii, siguranţa şi încrederea sunt o necesitate. Pentru a oferi şoferilor protecţia superioară şi liniştea sufletească pe care o merită, Noul OUTLANDER este dotat cu o serie de caracteristici de securitate pentru ca aceştia să fie în siguranţă în  orice moment. Un nou sistem de evitare a coliziunilor oferă noului OUTLANDER capacitatea de a detecta posibilele pericole şi de a lua măsuri preventive. În cazul producerii unui accident, un sistem de şapte airbag-uri SRS, inclusiv airbag-ul de genunchi al şoferului, este un echipament standard. 

    CONTROL DE CROAZIERĂ ADAPTABIL (ACC)

    Foloseşte un radar de 77GHz instalat în grila frontală pentru a aprecia distanţa dintre vehiculul din faţă şi urmăreşte acel vehicul până la oprire.  Această funcţie reduce sarcina  şoferului în situaţii cum ar fi traficul de pe autostrăzi. 

    SISTEM DE PREVENIRE A COLIZIUNII FRONTALE (FCM)

    Radarul de 77GHz al sistemului ACC este utilizat pentru a detecta obstacolele în faţa vehiculului şi pentru a emite avertismente atunci când există un pericol de coliziune. În plus, se efectuează frânarea automată pentru a evita coliziunea sau a reduce impactul. 

     

    SIGURANŢA ACTIVĂ

     
    Lane departure warning (LDW)

    Electronically controlled 4WD  LED headlamps with LED daytime running lamps 

    SISTEM DE AVERTIZARE LA DEPĂŞIREA BENZII DE RULARE (LDW)

    O cameră monitorizează poziţia liniilor benzilor în faţa vehiculului. Sunt utilizate un afişaj şi o alarmă pentru a atenţiona şoferul atunci când vehiculul este pe cale să se abată de la bandă. Funcţionarea stabilă a sistemului este asigurată de instalarea camerei în geamul din faţă, ceea ce asigură rezistenţa lentilelor la aburire. 

    4WD CONTROLAT ELECTRONIC

    4WD controlat electronic asigură o tracţiune incredibilă şi stabilitate chiar şi pe teren dificil prin combinarea optimă cu controlul activ al stabilităţii (ASC). 
    Selectorul modului de conducere vă ajută să selectaţi cu uşurinţă cel mai adecvat mod de conducere când doriţi: modul 4WD ECO pentru economie maximă, modul 4WD AUTO pentru condiţii normale de conducere sau modul 4WD LOCK pentru teren accidentat. 


    FARURI CU XENON DE MARE ACOPERIRE

    Utilizând lentile cu grad mare de iluminare, cantitatea de lumină pe laterale este mare comparativ cu modelul OUTLANDER anterior. 

    Hill start assist (HSA) 

    Adjustable speeds limiter
    Reformed shape for the front pillar 

    SISTEMUL DE ASISTENŢĂ LA PLECAREA DIN PANTĂ (HSA)

    La pornirea pe o pantă abruptă, HSA împiedică alunecarea în timp ce eliberaţi frâna prin menţinerea forţei de frânare timp de două secunde până la aplicarea acceleratorului. 

    LIMITATOR DE VITEZĂ REGLABIL

    Limitatorul de viteză  restricţionează viteza vehiculului astfel încât să nu depăşească viteza specificată în mod liber (viteza minimă de setare). Menţine, de asemenea, o viteză de siguranţă chiar şi pe drumurile cu pantă blândă şi alte situaţii în care viteza vehiculului creşte treptat fără  intenţia şoferului. O alarmă avertizează atunci când nu poate fi menţinută o viteză de siguranţă.   

    FORMĂ MODIFICATĂ PENTRU MONTANTUL FRONTAL

    Pentru a asigura un câmp de vizibilitate mai larg şi mai clar, forma tijei frontale, care obstrucţiona vizibilitatea şoferului şi cobora poziţia oglinzii uşii, a fost modificată. Această schimbare a dus la o vizibilitate frontală clară. 

    Active stability control (ASC)

    ABS with EBD
    Elevated seats 

    CONTROL ACTIV AL STABILITĂŢII (ASC)

    Control activ al stabilităţii la Mitsubishi este conceput pentru a îmbunătăţi manipularea pe suprafeţe alunecoase a noului OUTLANDER. Asigurând stabilitatea şi controlul, senzorii de bord identifică imediat şi corectează supravirarea (care ar putea determina o rotire, în unele cazuri) sau subvirarea (care vă împinge spre marginea drumului la o curbă strânsă). Dacă sistemul detectează alunecarea laterală a roţii din spate, roata din faţă este frânată pentru a genera o forţă care ajută la revenirea maşinii pe linia sa iniţială. Dacă se observă alunecarea laterală a roţii din faţă, sistemul frânează roata din spate interioară pentru a ajuta maşina să revină la linia sa. 

    ABS CU EBD

    Noul OUTLANDER este dotat cu frâne cu discuri mari în partea din faţă şi din spate pentru performanţe superioare de oprire. Pentru a îmbunătăţi şi mai mult siguranţa, echipamentul standard include sistem de frânare cu antiblocare (ABS), distribuţie electronică a forţei de frânare  (EBD) şi asistenţă la frânare. ABS vă permite să evitaţi un obstacol în timpul frânării. EBD poate varia presiunea de frânare la fiecare roată pentru a mări puterea de oprire menţinând în acelaşi timp un control. Dacă frânarea de panică este detectată de către sistemul de frânare al OUTLANDER, indicând posibilitatea unei coliziuni, sistemul de asistenţă la frânare dezvoltă în mod automat o putere maximă de frânare. 

    SCAUNE ÎNALTE

    Scaunele înalte ale noului OUTLANDER şi poziţia superioară oferă o vizibilitate deplină şi siguranţa şoferului. 

     

    SIGURANŢA PASIVĂ

     
    Immobiliser
     
    Brake override system  RISE (Reinforced impact safety evolution) body 

    IMOBILIZATOR

    Cheia transmite un cod unic care trebuie să se potrivească cu codul programat astfel încât să pornească motorul.  Motorul nu va porni fără o cheie exclusivă, autorizată, prevenind în mod eficient furtul. 

    SISTEM DE FRÂNARE AUTOMATĂ

    Sistemul de frânare automată acordă prioritate frânelor, nu acceleratorului, permiţând şoferilor să oprească maşina cu frâna de picior chiar dacă acceleratorul este apăsat şi maşina merge cu viteză maximă.

    *Modelul precedent afişat

     

    CAROSERIE RISE (CAROSERIE CU SISTEM EVOLUAT DE RANFORSĂRI PENTRU PROTECŢIE LA IMPACT)

    RISE (Caroseria cu sistem evoluat de ranforsări pentru protecţie la impact) este o caroserie unică a Mitsubishi Motors care oferă siguranţă sporită la coliziune. RISE este o caroserie frontală cu o structură a cabinei de mare rigiditate care absoarbe impactul. În afară de creşterea cantităţii de energie absorbită de camera motorului, în momentul impactului frontal, a fost adăugat un lonjeron la podeaua din faţă pentru a împiedica modificările de formă ale cabinei datorită impactului. 

    Seven SRS airbags


     

    ŞAPTE AIRBAG-URI SRS

    În caz de coliziune, şapte airbag-uri SRS ajută la protecţia dumneavoastră şi a pasagerilor absorbind forţa de impact. Sistemul include airbag-uri frontale, airbag-uri laterale, airbag-uri cortină şi airbagul pentru genunchi al şoferului. 

       


  • PREZENTAREA CALITĂŢII EXCEPŢIONALE

    CABINA SPATIOASA

     
    Premium quality

    Electric tailgate
    Seat arrangement & third row seats 

    Deschideţi uşa noului OUTLANDER şi veţi fiţi bine primiţi într-un mediu de confort pur. Atenţia la detalii în fiecare textură şi accent relevă angajamentul designerilor Mitsubishi în crearea unei experienţe de lux total pentru şoferi şi pasageri. Facilităţile găsite peste tot în noul interior OUTLANDER sunt în aceeaşi măsură funcţionale şi atrăgătoare, cu un sistem de climatizare dual-zone şi scaune reglabile pentru a asigura o călătorie plăcută, chiar şi pe distanţe mari. Un grad suplimentar de comoditate este oferit şoferilor prin hayonul automat şi sistemul de funcţionare fără cheie. Adevărata plăcere a conducerii vă aşteaptă, urcaţi în noul OUTLANDER şi descoperiţi-o. 

    HAYONUL

    Utilizează un mecanism electronic pentru deschiderea şi închiderea automată. Operaţiunea poate fi efectuată şi de la scaunul şoferului prin utilizarea unui comutator, astfel încât hayonul poate fi deschis şi închis cu uşurinţă fără a coborî din maşină. 

    DISPUNEREA SCAUNELOR & SCAUNELE DE PE AL TREILEA RÂND

    Scaunele de pe al doilea şi al treilea rând ale noului OUTLANDER pot fi aranjate flexibil. Acest lucru face posibilă utilizarea eficientă a spaţiului cabinei în funcţie de numărul de pasageri şi cantitatea  de bagaje. Scaunele de pe al doilea rând pot fi mutate pur şi simplu spre  scaunele de pe al treilea rând pentru un acces uşor. 

       

    CALITATEA INTERIORULUI 

     

    Underfloor storage

    Cargo capacity
    Premium interior texture 

    DEPOZITAREA SUB PODEA

    Spre deosebire de modelul anterior, scaunele de pe al treilea rând nu sunt depozitate sub podea. Acest lucru face posibilă instalarea unei cutii pentru bagaje pe podea  pentru creşterea capacităţii de depozitare. 

    CAPACITATEA DE ÎNCĂRCARE

    Lungimea spaţiului pentru bagaje poate fi mărită cu 335 milimetri prin rabatarea banchetelor şi spătarelor scaunelor de pe al doilea rând pentru a crea un spaţiu pentru bagaje plat şi adânc. 

    STRUCTURĂ EXCELENTĂ A INTERIORULUI

    Noul OUTLANDER oferă un confort sporit. Mai mult, printr-o dispunere uşoară a scaunelor, vehiculul se adaptează flexibil la numărul de pasageri  şi cantitatea  de bagaje. 

    Premium seat comfort

    Advanced quitness  Dual-zone automatic air-conditioning 

    CONFORT EXCELENT AL SCAUNELOR

    Porţiunea laterală a spătarului a fost extinsă pentru a oferi un sprijin mai mare. În plus, tetiera a fost extinsă la 40mm şi capacitatea de a preveni durerile cervicale a fost îmbunătăţită. 

    SILENŢIOZITATEA

    Noul OUTLANDER a urmărit să obţină silenţiozitatea motorului, care este principala cauză a vibraţiilor şi zgomotului. Sistemul de montare a motorului de tip pendul nou adoptat acceptă oscilaţii ale motorului în direcţia înainte/ înapoi, reducând astfel în mare măsură vibraţiile şi zgomotul. Noul OUTLANDER a redefinit de asemenea forma stâlpului din stânga faţă, a oglinzilor de la uşi şi garniturilor din piele, componente care sunt cauze ale zgomotului produs de vânt. În plus, tabloul de bord, mocheta şi materialul de pe tavanul maşinii au fost modificate pentru a corespunde unui nivel ridicat de protecţie la zgomot. Silenţiozitatea a fost îmbunătăţită chiar mai mult prin tuning al suspensiilor şi roţilor care reduce zgomotul rutier.  

    AER CONDIŢIONAT AUTOMAT DUAL-ZONE

    Noul OUTLANDER are aer condiţionat automat care permite setarea unei temperaturi independente pentru locul şoferului şi cel al pasagerului. O temperatură confortabilă poate fi menţinută în permanenţă în funcţie de preferinţele fiecărei persoane. 

    Premium and glamorous interior

    Electronically controlled sunroof
    Seat material

    INTERIOR DE PRIMĂ CLASĂ ŞI GLAMOUR

    O căptuşeală a cărei textură se aseamănă cu pielea veritabilă a fost aplicată din faţă, de la tabloul de bord  până la uşi. Creat cu accente decorative de lux, acest aspect fin realizează un excelent interior, plin de farmec  care este unic pentru noul OUTLANDER. 

    TRAPĂ CONTROLATĂ ELECTRONIC

    Trapa controlată electronic permite intrarea aerului curat, făcându-vă să vă simţiţi ca parte din peisaj. 

    MATERIALUL SCAUNELOR

    Scaunele noului OUTLANDER sunt acoperite cu material de înaltă calitate, sunt proiectate pentru a rezista mult, oferind o senzaţie de lux şi un adevărat confort pe distanţe lungi. Şi atunci când se specifică tapiţeria frumoasă din piele, şoferul are un scaun cu încălzire, reglabil pe 4 direcţii. 

     

    EXTERIOR QUALITY 

     
    Tilt & telescoping steering
    Wide and stable appearance

    Alloy wheels & cover

    ÎNCLINARE & COLOANĂ DE DIRECŢIE TELESCOPICĂ

    În afară de un mecanism de înclinare, a fost adăugat un mecanism telescopic la coloana de direcţie. Astfel, va fi mai uşor să se adopte o poziţie adecvată pentru condus. 

    ASPECT MARE ŞI STABIL

    Aspectul mare şi stabil al părţii frontale este realizat printr-o grilă trapezoidală şi unicul caracter grafic moştenit de la designul anterior Mitsubishi SUV, în timp ce partea din spate are un singur caracter grafic prevăzut într-o poziţie ridicată pentru a crea un aspect larg, conferind o imagine de capacitate de adaptare şi prestanţă. 

    JANTE & CAPAC DIN ALIAJ

    Jantele din aliaj cu un finisaj excelent dau noului OUTLANDER un aspect dur şi sportiv, dar înainte de toate, o priză fermă pe drumurile de toate tipurile. 


  • MOTOARE NOU DEZVOLTATE

     

    4WD CONTROLAT ELECTRONIC

    2.2 DI-D engine 2.0 MIVEC engine
    Electronically controled 4WD 

    MOTORUL 2.2 DI-D

    Motorul diesel de 2,2 litri oferă o performanţă extraordinară şi eficienţă excelentă a combustibilului.  Generează 150 CP la 3.500 rpm şi un cuplu de 380 Nm la 2.500 rpm pentru modelul 6MT sau 150 CP la 3.500 rpm şi 360 Nm la 2.750 rpm pentru modelul 6AT. 

    Motorul MIVEC 2.0

    Noul motor de 2 litri asigură o călătorie mai silenţioasă, mai eficientă cu o putere maximă de 150 CP la 6.000 rpm şi un cuplu maxim de 195 Nm la 4.200 rpm. Uşurează noua tehnologie MIVEC, care contribuie la performanţa de mediu îmbunătăţită prin reducerea greutăţii motorului şi stimularea economiei de combustibil. 


    Sistemul 4WD al noului OUTLANDER oferă aderenţă şi manipulare în siguranţă indiferent de condiţii iar butonul consolă podea vă permite să selectaţi rapid modul de acţionare cel mai adecvat. 

    PADELE PE VOLAN

       
    Shift paddles Cruise control New CVT

    Atunci când se specifică faptul că noul OUTLANDER are transmisie CVT sau 6AT, padelele din spatele volanului vă permit să modificaţi transmisia fără a vă lua mâinile de pe volan, asigurându-vă un spirit sportiv cu un confort maxim. 

    CRUISE CONTROL

    Viteza vehiculului este menţinută în mod automat, fără a ţine piciorul pe pedala de acceleraţie, permiţându-vă să aveţi o poziţie mai relaxată în timpul condusului, mai ales la călătorii lungi. Prin apăsarea pedalei de frână, sistemul de dezactivează. 

    NEW CVT

    Noua generaţie de CVT (Transmisie Continuă Variabilă) oferă un răspuns mai lin, mai satisfăcător în orice condiţii de condus, precum şi un răspuns mai rapid în timpul accelerării parţiale. Pierderea redusă de cuplu indusă prin fricţiune contribuie la o economie mai ridicată de combustibil.

       
    S-AWC (Super all wheel control)

    S-AWC (SUPER ALL WHEEL CONTROL)

    Acest sistem de control integrat oferă o tracţiune incredibilă, stabilitate solidă şi o manevrare intuitive, lineară chiar şi pe drumuri cu dificultăţi, combinând în mod optim Active Stability Control (ASC) cu 4WD şi AYC (Active Yaw Control). 


  • FUNCŢII UTILE

       
    Adjustable rain sensor
    Hidden washer nozzle
    Keyless operation system

    SENZOR DE PLOAIE REGLABIL

    Senzorul de ploaie activează automat ştergătoarele de parbriz atunci când este detectată umezeală pe geam. Un senzor măsoară de asemenea  lumina disponibilă şi aprinde farurile noului OUTLANDER imediat ce acestea sunt necesare. Acest lucru nu se întâmplă întotdeauna la asfinţit, de exemplu: farurile reacţionează când conduceţi printr-un tunel sau dacă lumina zilei dispare din cauza unei furtuni. Aceste caracteristici fac condusul mai uşor şi mai sigur în toate condiţiile. 

    DUZE SPĂLARE PARBRIZ ASCUNSE

    Duzele pentru spălarea parbrizului, care erau amplasate înainte pe capotă, au fost instalate sub marginea din spate a capotei. 

    KOS (SISTEMUL DE FUNCŢIONARE FĂRĂ CHEIE) CU  COMANDĂ A MOTORULUI

    Atunci când aveţi cheie, puteţi apăsa un buton pe exteriorul uşilor din faţă sau hayon pentru a bloca sau debloca toate uşile şi hayonul şi să apăsaţi butonul de alimentare din cabină pentru a porni  motorul. 

    Steering wheel with remote control switches
    USB port & accessory 12V socket
    Rearview monitor/camera

    VOLAN CU MULTIFUNCTIONAL

    Echipat cu întrerupătoare prin care puteţi opera sistemul audio şi  sistemul de navigaţie fără să vă luaţi mâinile de pe volan. Prin apăsarea butonului de comandă vocală a  sistemului de interfaţă încorporat BluetoothÆ, puteţi opera dispozitive externe prin voce sau purta conversaţii telefonice cu mâinile libere.  
    Notă: Bluetooth este o marcă înregistrată a Bluetooth SIG Inc. 

    PORT USB

    Portul USB vă permite să conectaţi media player-ul portabil şi să vă bucuraţi de întreaga bibliotecă de muzică la o calitate excelentă.  
     

    MONITOR / CAMERĂ RETROVIZOARE

    Monitorul afişează linii care arată cursul aproximativ al maşinii precum şi o vedere din spatele maşinii. 

    DIVERTISMENT

       
    CD/MP3 player

    Display audio

    SD navigation system

    1CD AUDIO

    Modelul standard dispune de tuning pentru calitatea sunetului special pentru noul OUTLANDER. Un terminal USB se află în consola de podea, putând astfel să încărcaţi  audio digital în timpul conectării sau redării. 

     

    DISPLAY AUDIO

    S-a realizat un echilibru între un design simplu şi operabilitatea variată utilizând un ecran mare cu cristale lichide şi un panou tactil pentru operarea funcţiilor. 

    SISTEMUL DE NAVIGAŢIE SD

    Sistemul de navigaţie multifuncţional afişează clar funcţii de navigaţie şi muzică pe un ecran mare tactil cu interfaţă uşor de utilizat. Imaginile de la camera retrovizoare pot fi afişate de asemenea pentru a spori siguranţa la condus.

    Notă: Informaţiile afişate variază în funcţie de tipul motorului.


    Clear wide screen 3D map view Audio system control

    ECRAN CLAR

    Ecranul VGA lat şi clar afişează fiecare detaliu la înaltă rezoluţie. 

    3D MAP VIEW

    Hărţile pot fi văzute cu repere 3D atunci când se doreşte aceasta. 

    CONTROLUL SISTEMULUI AUDIO

    Diferite funcţii ale sistemului audio sunt controlabile pe afişajul panoului tactil.

    2 Screen viewing

    Metre display of guidance points ECO function information 

    Vizualizare pe 2 ecrane

    Două ecrane, cum ar fi pentru navigare şi audio, pot fi afişate în acelaşi timp. 

    AFIŞAJ METRIC AL PUNCTELOR DE GHIDARE

    Informaţii despre navigare cum ar fi distanţa şi direcţia sunt prezentate pe afişajul metric. 

    INFORMAŢII FUNCŢIA ECO 

    Scorul dumneavoastră ECO şi alte informaţii de la funcţia ECO sunt afişate. 


    Rockford fosgate premium sound system

    DAB

    Colour liquid crystal multi-information display

    SISTEMUL AUDIO EXCELENT ROCKFORD FOSGATE

    Canalele electrice şi mecanismul de reproducere a sunetelor ale sistemului de sunet excelent, dezvoltat în colaborare cu Rockford Company au fost complet revizuite. În plus, inginerii de la ambele companii au realizat un tuning minuţios pentru un sunet de calitate, realizând astfel o performanţă audio de înaltă calitate care este cu mult superioară faţă de modelul anterior.  
    1  tweeter cu cupolă moale  3,5cm 
    2  difuzor con polipropilenă 16cm  
    3  difuzor coaxial din polipropilenă cu 2 căi, 16cm   
    4  subwoofer  25cm  
    5   amplificator de mare putere 8 canale, 710W 

    DAB

    Acest tuner vă permite să vă bucuraţi de transmisiuni radio audio digitale foarte clare. Primeşte, de asemenea, informaţii tip text cum ar fi titlurile melodiilor are pot fi afişate pentru plăcerea dumneavoastră. 

    ECRAN COLOR CU CRISTALE LICHIDE MULTI-INFORMAŢII

    Ecranul color cu cristale lichide multi-informaţii este conceput  pentru vizibilitate uşoară şi oferă informaţii utile despre vehicul, călătorie şi temperatura exterioară. Cu un afişaj mare de 4,2 inch pentru o bună vizibilitate, este uşor pentru şoferi să fie la curent cu informaţiile despre sistemul de asistenţă a conducerii ECO şi sistemul de suport pentru conducere. 

Discover more
  • Outlander maintenance and care

    INTRETINERE
    &
    SERVICE

    CEL MAI BUN SERVICE POSIBIL

    Suntem pasionaţi să vă oferim cel mai bun service posibil. De aceea Atelierele de service autorizate Mitsubishi deţin tehnicieni complet instruiţi şi echipaţi, care folosesc numai piese de schimb originale Mitsubishi pentru a vă întreţine autovehiculul. De asemenea, oferim o asistenţă excelentă ca valoare în raport cu...

    DETALII
  • Outlander service and support

    SERVICE
    &
    ASISTENTA

    ASISTENTA DE PRIMA CLASA

    Autovehiculele noastre se numără printre cele mai bine construite şi fiabile de pe piaţă, însă dorim să ne asigurăm că sunteţi acoperit când se întâmplă totuşi ceva. De aceea vă punem la dispoziţie o echipă de asistenţă post-vânzare de primă clasă, precum şi asistenţă de service şi în trafic în toată Europa la fel de...

    DETALII
Discover more