PREZENTAREA SIGURANŢEI |
SIGURANŢA AVANSATĂ
|
|
|
|
|
Pentru a vă bucura cu adevărat de o performanţă remarcabilă a conducerii, siguranţa şi încrederea sunt o necesitate. Pentru a oferi şoferilor protecţia superioară şi liniştea sufletească pe care o merită, Noul OUTLANDER este dotat cu o serie de caracteristici de securitate pentru ca aceştia să fie în siguranţă în orice moment. Un nou sistem de evitare a coliziunilor oferă noului OUTLANDER capacitatea de a detecta posibilele pericole şi de a lua măsuri preventive. În cazul producerii unui accident, un sistem de şapte airbag-uri SRS, inclusiv airbag-ul de genunchi al şoferului, este un echipament standard.
|
CONTROL DE CROAZIERĂ ADAPTABIL (ACC)
Foloseşte un radar de 77GHz instalat în grila frontală pentru a aprecia distanţa dintre vehiculul din faţă şi urmăreşte acel vehicul până la oprire. Această funcţie reduce sarcina şoferului în situaţii cum ar fi traficul de pe autostrăzi.
|
SISTEM DE PREVENIRE A COLIZIUNII FRONTALE (FCM)
Radarul de 77GHz al sistemului ACC este utilizat pentru a detecta obstacolele în faţa vehiculului şi pentru a emite avertismente atunci când există un pericol de coliziune. În plus, se efectuează frânarea automată pentru a evita coliziunea sau a reduce impactul.
|
|
SIGURANŢA ACTIVĂ |
|
|
|
|
SISTEM DE AVERTIZARE LA DEPĂŞIREA BENZII DE RULARE (LDW)
O cameră monitorizează poziţia liniilor benzilor în faţa vehiculului. Sunt utilizate un afişaj şi o alarmă pentru a atenţiona şoferul atunci când vehiculul este pe cale să se abată de la bandă. Funcţionarea stabilă a sistemului este asigurată de instalarea camerei în geamul din faţă, ceea ce asigură rezistenţa lentilelor la aburire.
|
4WD CONTROLAT ELECTRONIC
4WD controlat electronic asigură o tracţiune incredibilă şi stabilitate chiar şi pe teren dificil prin combinarea optimă cu controlul activ al stabilităţii (ASC).
Selectorul modului de conducere vă ajută să selectaţi cu uşurinţă cel mai adecvat mod de conducere când doriţi: modul 4WD ECO pentru economie maximă, modul 4WD AUTO pentru condiţii normale de conducere sau modul 4WD LOCK pentru teren accidentat.
|
FARURI CU XENON DE MARE ACOPERIRE
Utilizând lentile cu grad mare de iluminare, cantitatea de lumină pe laterale este mare comparativ cu modelul OUTLANDER anterior.
|
|
|
|
SISTEMUL DE ASISTENŢĂ LA PLECAREA DIN PANTĂ (HSA)
La pornirea pe o pantă abruptă, HSA împiedică alunecarea în timp ce eliberaţi frâna prin menţinerea forţei de frânare timp de două secunde până la aplicarea acceleratorului.
|
LIMITATOR DE VITEZĂ REGLABIL
Limitatorul de viteză restricţionează viteza vehiculului astfel încât să nu depăşească viteza specificată în mod liber (viteza minimă de setare). Menţine, de asemenea, o viteză de siguranţă chiar şi pe drumurile cu pantă blândă şi alte situaţii în care viteza vehiculului creşte treptat fără intenţia şoferului. O alarmă avertizează atunci când nu poate fi menţinută o viteză de siguranţă.
|
FORMĂ MODIFICATĂ PENTRU MONTANTUL FRONTAL
Pentru a asigura un câmp de vizibilitate mai larg şi mai clar, forma tijei frontale, care obstrucţiona vizibilitatea şoferului şi cobora poziţia oglinzii uşii, a fost modificată. Această schimbare a dus la o vizibilitate frontală clară.
|
|
|
|
CONTROL ACTIV AL STABILITĂŢII (ASC)
Control activ al stabilităţii la Mitsubishi este conceput pentru a îmbunătăţi manipularea pe suprafeţe alunecoase a noului OUTLANDER. Asigurând stabilitatea şi controlul, senzorii de bord identifică imediat şi corectează supravirarea (care ar putea determina o rotire, în unele cazuri) sau subvirarea (care vă împinge spre marginea drumului la o curbă strânsă). Dacă sistemul detectează alunecarea laterală a roţii din spate, roata din faţă este frânată pentru a genera o forţă care ajută la revenirea maşinii pe linia sa iniţială. Dacă se observă alunecarea laterală a roţii din faţă, sistemul frânează roata din spate interioară pentru a ajuta maşina să revină la linia sa.
|
ABS CU EBD
Noul OUTLANDER este dotat cu frâne cu discuri mari în partea din faţă şi din spate pentru performanţe superioare de oprire. Pentru a îmbunătăţi şi mai mult siguranţa, echipamentul standard include sistem de frânare cu antiblocare (ABS), distribuţie electronică a forţei de frânare (EBD) şi asistenţă la frânare. ABS vă permite să evitaţi un obstacol în timpul frânării. EBD poate varia presiunea de frânare la fiecare roată pentru a mări puterea de oprire menţinând în acelaşi timp un control. Dacă frânarea de panică este detectată de către sistemul de frânare al OUTLANDER, indicând posibilitatea unei coliziuni, sistemul de asistenţă la frânare dezvoltă în mod automat o putere maximă de frânare.
|
SCAUNE ÎNALTE
Scaunele înalte ale noului OUTLANDER şi poziţia superioară oferă o vizibilitate deplină şi siguranţa şoferului.
|
|
SIGURANŢA PASIVĂ |
|
|
|
|
IMOBILIZATOR
Cheia transmite un cod unic care trebuie să se potrivească cu codul programat astfel încât să pornească motorul. Motorul nu va porni fără o cheie exclusivă, autorizată, prevenind în mod eficient furtul.
|
SISTEM DE FRÂNARE AUTOMATĂ
Sistemul de frânare automată acordă prioritate frânelor, nu acceleratorului, permiţând şoferilor să oprească maşina cu frâna de picior chiar dacă acceleratorul este apăsat şi maşina merge cu viteză maximă.
*Modelul precedent afişat
|
CAROSERIE RISE (CAROSERIE CU SISTEM EVOLUAT DE RANFORSĂRI PENTRU PROTECŢIE LA IMPACT)
RISE (Caroseria cu sistem evoluat de ranforsări pentru protecţie la impact) este o caroserie unică a Mitsubishi Motors care oferă siguranţă sporită la coliziune. RISE este o caroserie frontală cu o structură a cabinei de mare rigiditate care absoarbe impactul. În afară de creşterea cantităţii de energie absorbită de camera motorului, în momentul impactului frontal, a fost adăugat un lonjeron la podeaua din faţă pentru a împiedica modificările de formă ale cabinei datorită impactului.
|
|
|
|
ŞAPTE AIRBAG-URI SRS
În caz de coliziune, şapte airbag-uri SRS ajută la protecţia dumneavoastră şi a pasagerilor absorbind forţa de impact. Sistemul include airbag-uri frontale, airbag-uri laterale, airbag-uri cortină şi airbagul pentru genunchi al şoferului.
|
|
|