Tehnologia electrică. Este în ADN-ul nostru
ISTORIA EV
Electric trecut, prezent si viitor
Suntem pionieri in electrificare
În 2009, am lansat i-MiEV, primul vehicul 100% electric produs în serie. Mai recent, am dezvoltat tehnologia hibrid plug-in. Un vehicul electric hibrid utilizează atât motorul pe benzină, cât și bateria internă ca surse principale de alimentare. Dar un plug-in hibrid EV (PHEV) are o baterie care poate fi reîncărcată de la rețea (la priza). Cercetarea și dezvoltarea noastră în acest domeniu a dus la lansarea în 2013 a OUTLANDER PHEV. În 2017 am introdus conceptul "e-Evolution", care arată că deja ne gândim la viitor.
TEHNOLOGIE
Inovatia Mitsubishi Motors
SISTEMUL PHEV
Un vehicul care gândește singur
PERFORMANTA
Mai curat. Mai Silențios. Mai lin.
Mai bine pentru mediu
Deoarece sistemul nostru PHEV utilizează mai frecvent energie electrică și motorul de 2,4 litri cu ciclu atkinson este foarte eficient, vehiculele noastre PHEV au emisii ultra-scăzute de CO2: 40 g / km (NEDC) și 46 g / km (WLTP).
S-AWC (Super All Wheel Control)
Acest sistem de control integrat, disponibil doar la Mitsubishi Motors, furnizează o putere şi un control incredibile. Gestionând în mod optim AYC (Active Yaw Control), ABS (Anti-lock braking system) şi Active Stability Control [ASC] cu Traction Control [TCL], se relevă întregul potenţial al motorului dublu 4WD fără a se compromite siguranţa, confortul sau eficienţa consumului de combustibil. Un nou buton pentru modul de condus vă permite să selectaţi modul NORMAL pentru condiţii obişnuite de mers, modul SNOW pentru pornire mai uşoară şi viraje în siguranţă pe suprafeţe de drum acoperite de zăpadă, sau modul LOCK pentru a simula blocarea unui diferenţial central şi distribuirea optimă a cuplului pe toate cele patru roţi pentru tracţiune şi stabilitate îmbunătăţite. Un buton separat pentru modul SPORT vă permite să activaţi modul SPORT în orice mod de condus pentru un răspuns mai rapid pe drumuri sinuoase.
Mult mai putin zgomot
AUTONOMIE
Mai multi Km fara sa alimentezi ...
ÎNCĂRCAREA
Încărcarea
Modalitati de incarcare
Incarcarea este foarte simpla
4HRS
Incarcator dedicat acasa
Incărcătorul de acasă dedicat este unul care este instalat în afara casei dvs. de către un electrician instruit.
5.5HRS
Incarcarea normala
Acumulatorul poate fi încărcat printr-o priză standard, folosind un circuit electric special, verificat de un electrician calificat. 7 ore pentru 230V 8A.
0.5HRS
Incarcarea rapida
Folositi încărcătorul rapid pentru a încărca în doar 25 de minute (până la 80% din capacitate) la instalaţiile comerciale de încărcare.
EXPERIMENTEAZA
Viața de zi cu zi cu un PHEV
01
Mai multe moduri de economisire cu PHEV
Suport de la stat
Suport achizitie
Prețul final include contravaloarea Ecotichetului de 20.000 lei cu TVA şi prima de casare de 6.500 lei cu TVA, prin Programul de stimulare a înnoirii parcului auto national pentru anul 2019 (Rabla Plus 2019) derulat de AFM şi finanțat din Fondul pentru Mediu şi oferta Mitsubishi aflată în derulare. Prețul poate suferi modificări în funcție de evoluția cursului RON-EUR la care se calculează valoarea tichetului Rabla. Pretul mentionat mai sus este calculat la un curs RON-EUR mediu estimat la valoarea de 4.7 Lei pentru 1 Eur. Ofertă supusă unor termene şi condiții, în limita stocului de autovehicule disponibil si in limita fondurilor disponibile la AFM pentru programele Rabla Clasic si Rabla Plus 2019.
Taxe de drum
Mai putine taxe
Nu se platesc anumite taxe. Variaza in functie de oras.