Eclipse Cross PHEV (MY21) în Europa
Mitsubishi Motors introduce modelul Eclipse Cross PHEV (MY21) în Europa
· Continuarea succesului înregistrat de tehnologia PHEV * a MMC în Europa;
· Evoluția modelului Eclipse Cross (Face-lift + noul grup de propulsie PHEV *);
· Disponibilitate limitată pe anumite piețe europene;
· Eclipse Cross PHEV va fi disponibil în România din primăvara anului 2021;
· Poziția MMC față de Europa ramâne neschimbată - nu vor mai fi lansate modele complet noi în Europa;
Pentru a valorifica succesul tehnologiei sale inovative PHEV* în Europa, Mitsubishi Motors Corporation (MMC) va introduce în regiune un derivat PHEV* al modelului său SUV Eclipse Cross (MY21).
Reprezentând o evoluție tehnică și de design a modelului actual, Eclipse Cross PHEV (MY21) rămâne consecvent cu poziționarea actuală a MMC, în sensul ca noile modele nu vor mai fi introduse în Europa.
Eclipse Cross PHEV* (MY21) va deveni emblema tehnologică a mărcii Mitsubishi Motors în Europa, susținută de sistemul său unic de propulsie hibrid plug-in bazat pe tehnologia EV, transmisia Twin Motor 4WD și sistemul consacrat de tracțiune integrală: Super-All Wheel Control (S-AWC).
Acest model va fi introdus treptat pe anumite piețe europene la începutul primăverii 2021, pe baza cererii și a potențialului local. Modelul Eclipse Cross PHEV (MY21) va fi disponibil și în România.
De la lansarea sa pe piață la sfârșitul anului 2017, 66.390 unități Eclipse Cross au fost vândute în Europa (teritoriul MME - 33 de piețe / date cumulate MME până în august 2020).
Despre MITSUBISHI MOTORS
Mitsubishi Motors Corporation este o companie auto globală cu sediul în Tokyo, Japonia, care are un avantaj competitiv în domeniul vehiculelor SUV şi pickup trucks, electrice şi hibride plug-in (PHEV).
Având în vedere că grupul Mitsubishi a fabricat prima sa maşină acum mai bine de un secol, am demonstrat o abordare ambiţioasă şi adesea tumultoasă, dezvoltând noi tipuri de vehicule şi deschizând calea cu tehnologii de vârf.
Adânc înrădăcinată în ADN-ul Mitsubishi Motors, strategia noastră de brand va atrage şoferi ambiţioşi, dornici să provoace înţelepciunea convenţională şi să îmbrăţişeze schimbarea. Consecvent în această mentalitate, Mitsubishi Motors şi-a introdus noua strategie de brand în 2017, exprimată prin fraza "Drive your Ambition" - o combinaţie între determinare personală şi atitudine de avangardă, şi o reflexie a dialogului constant între brand şi clienţii acestuia.
În prezent, Mitsubishi Motors se dezvoltă în direcţia investiţiilor continue în tehnologii inovatoare, design atractiv şi dezvoltare de produs, aducând clienţilor din întreaga lume vehicule noi, captivante şi autentice.