MITSUBISHI ENGELBERG TOURER

ENGELBERG TOURER

Mitsubishi Motors la Salonul Auto de la Geneva 2019: Premiera mondiala Engelberg Tourer

Geneva, 5 martie 2019 - Mitsubishi Motors Corporation (MMC) prezintă în premieră mondială crossover-ul SUV de noua generație MITSUBISHI ENGELBERG TOURER la al 89-le Salon Auto Internațional de la Geneva*1, între 3 și 17 martie. Încorporând motto-ul corporativ "Drive your Ambition", MITSUBISHI ENGELBERG TOURRER folosește tehnologiile proprii avansate ale MMC privind electrificarea și controlul pe toate roțile (4WD) pentru a ridica atractivitatea SUV-ului la un nou nivel.

MITSUBISHI ENGELBERG TOURER

1) Concept

Engelberg este o binecunoscută stațiune de schi din regiunea centrală a Elveției, care oferă priveliști panoramice minunate, recunoscută de asemenea pentru traseele îngrijite, traseele provocatoare în afara pistelor ce oferă distracție freestyle și freeriding pentru schiori și snowboarders.

MITSUBISHI ENGELBERG TOURER este un plug-in hybrid EV (PHEV) cu Motor dublu, 4WD. Ridicându-se la renumele Engelberg Tourer, oferă un nivel ridicat de performanțe de rulare care permit șoferului să se bucure de condus pe orice vreme sau orice suprafață de drum cu încredere. Împreună cu autonomia mare inerentă PHEV, acest concept permite călătorii în afara orașului către locuri fără infrastructură de încărcare. Ambalajul excelent combină capacitatea de acomodare a pasagerilor cu o mulțime de spațiu de depozitare pentru a permite familiei și prietenilor sa petreacă timp plăcut pe drumul către destinație. Stârnește curiozitatea șoferului și a pasagerilor și spiritul de aventură împingându-i să meargă mai departe, un pas dincolo de experiența anterioară.

2) Designul

MITSUBISHI ENGELBERG TOURER, așa cum sugerează numele, a fost proiectat ca un SUV crossover sportiv, elegant și funcțional. Am reușit să obținem un design care abundă în Mitsubishi-ness. Eleganța caroseriei conferă expresivitate forței și fiabilității, ceea ce îi permite să abordeze orice tip de drum. Interiorul oferă spațiu generos în cabină, care permite mai multor pasageri să se bucure de călătorie în confort deplin și denotă un nivel de calitate și funcționalitate subliniate de atenția la detalii. Printre caracteristicile care contribuie la calitățile sale de SUV pentru un stil de viață mai activ se numără lămpile de ceață montate la o cutie cu deschidere/închidere automată pe acoperiș și protecții inferioare pentru barele din față și spate.

3) Tehnologii la bord

MITSUBISHI ENGELBERG TOURER preia sistemul PHEV cu motor dublu al MMC dezvoltat pentru Outlander PHEV și folosind electrificarea de generație următoare și tehnologiile de control pe toate roțile evoluează către un sistem de propulsie pentru vehicule și mai atractive. În plus, combinația între sistemul PHEV și tehnologiile conectate înseamnă că MITSUBISHI ENGELBERG TOURER poate fi condus pe orice fel de vreme și pe toate tipurile de șosele cu mare încredere.

<Sistemul PHEV>

· MITSUBISHI ENGELBERG TOURER folosește un sistem PHEV potrivit pentru un crossover SUV de top de ultimă generație. Bateria de înaltă capacitate este montată sub podea în regiune de mijloc a vehiculului. Utilizează un sistem cu motor electric dublu al MMC, un motor în față și unul în spate, cu putere ridicată și înaltă eficiență, furnizând în același timp o cabină spațioasă care permite 3 rânduri de scaune.

· Motorul termic este de 2,4L pe benzină și a fost proiectat pentru sistemul PHEV. În modul hibrid, motorul acționează ca un generator de înaltă putere și obține un raport ridicat de regenerare, în timp ce cilindreea mai mare contribuie la funcționarea mai silențioasă și confera un consum mai eficient de combustibil. Pe lângă eficiența mai ridicată a sistemului PHEV, MITSUBISHI ENGELBERG TOURER folosește tehnologii care contribuie la reducerea consumului, ca de exemplu clapetele de la grila radiatorului care reduc rezistența la înaintare.

· MITSUBISHI ENGELBERG TOURER are o autonomie EV de peste 70km (ciclu WLTP), iar cu o baterie complet încărcată și rezervorul de combustibil plin are o autonomie totală de peste 700km (WLTP). Acest lucru înseamnă că șoferul și pasagerii se pot bucura de un drum lin, intens și silențios inerent unui EV pentru și mai mult timp.

<Sistemul 4WD>

· MITSUBISHI ENGELBERG TOURER folosește sistemul 4WD full-time cu motor electric dublu al MMC care oferă putere ridicată, motoare de înaltă eficiență care acționează axele din față și spate și, aplicând know-how-ul dezvoltat pentru gama Lancer Evolution, folosește Active Yaw Control (AYC*3) pentru a adapta cuplul distribuit între roțile din față. Aceste componente sunt folosite împreună cu sistemul integrat MMC de control al conduitei vehiculului Super All-Wheel Control (S-AWC), care aduce îmbunătățiri dramatice în performanța dinamică – accelerație, virare, oprire – prin controlarea integrală a forței de frânare la fiecare roată (Anti-lock Braking System, ABS) și a puterii motoarelor din față și din spate (Active Stability Control, ASC*4).

· Transmisia Twin Motor 4WD furnizează o distribuire remarcabilă a cuplului față/spate și se distinge printr-o senzație specială vis-a-vis de accelerație proprie motoarelor electrice, care generează cuplu maxim instant. Controlul distribuirii cuplului între roțile din față îmbunătățește performanțele pentru a furniza un nivel de manevrabilitate prompt și plăcut, inimaginabil la o mașină de această dimensiune. De asemenea crește stabilitatea reducând alunecarea roții pe suprafețe degradate și acoperite cu zăpadă, pentru a se asigura că se transmite maxim de cuplu către suprafața de drum.

*3…Folosind unghiul volanului, coeficientul de deviere, cuplul, presiunea de frânare, viteza roților și alte informații pentru a determina în mod exact intenția șoferului și comportamentul vehiculului, sistemul controlează cuplul distribuit către roti precum și forța de frânare la roțile din față, astfel încât comportamentul vehiculului să reflecte fidel și sigur intenția șoferului.

*4…Reduce instabilitatea în comportamentul vehiculului care rezultă din suprafețele de drum alunecoase sau din viraje bruște.

<Connected Car System>

· Când șoferul introduce destinația în sistemul de navigație de la bord, Connected Car System se folosește de informații legate de vreme, temperatură, topografie, trafic și condițiile de drum pentru a selecta modul de condus optim și pentru a adapta distribuția cuplului prin intermediul gestionării energiei bateriei și a sistemului S-AWC. Acest lucru permite condusul în siguranță și confortabil și contribuie la economia de combustibil.

MITSUBISHI ENGELBERG TOURER se folosește de acționarea prin motorul electric pentru a furniza performanțe puternice și în același timp o excelentă grijă față de mediu. Cu capacitatea sa rulare point-and-go și controlul pe toate roțile care furnizează stabilitate remarcabilă, permite șoferului să accelereze, să vireze și să frâneze în siguranță și cu precizie urmând linia proiectată în orice condiții meteo și pe orice suprafață de drum.