• PLACEREA DE A CONDUCE

    Tractiune integrala
    Tracţiune

    integrală

    Toate vehiculele cu tracţiune integrală Mitsubsihi Motors sunt realizate la aceleaşi standarde ridicate de calitate. Oferim aceleaşi calităţi în teren accidentat şi manevrabilitate ca şi vehiculele cu tracţiune integrală consacrate, cum ar fi Jeep-ul. Mitsubishi ia în considerare gabaritul şi destinaţia fiecărui vehicul pentru a implementa cel mai potrivit sistem de tracţiune integrală.

    Sistem de tracţiune integrală controlat electronic

    Sistemul de tracţiune integrală controlat electronic dispune de trei moduri, care pot fi selectate în funcţie de preferinţele şoferului şi de condiţiile de rulare. Sistemul de distribuţie a cuplului motor între cele două punţi foloseşte un cuplaj controlat electronic pentru a distribui întotdeauna corespunzător cuplul către roţile faţă şi spate, în funcţie de poziţia pedalei de acceleraţie, viteza vehiculului, condiţiile de rulare şi manevrele efectuate de către şofer. Mai mult, sistemul asigură o tracţiune excelentă şi, în acelaşi timp, elimină fenomenul de frânare pe viraje strânse, specific vehiculelor echipate cu tracţiune integrală.

    Şoferii pot comuta instantaneu între modurile tracţiune integrală, tracţiune integrală cu diferenţial blocat şi tracţiune spate, în timpul deplasării. Tot ceea ce trebuie să facă este să acţioneze butonul de selectare a modului de transmisie, de pe consola centrală.

    Sistem de tracţiune integrală controlat electronic
    Sistem de tracţiune integrală controlat electronic
    Schema cuplajului controlat electronic şi a diferenţialului punţii spate
    Schema cuplajului controlat electronic şi a diferenţialului punţii spate

    Buton de selectare mod de transmisie
    Buton de selectare mod de transmisie

    Avantajele modurilor de transmisie
    Mod 4WD auto
    Mod 4WD auto
    Forţa de tracţiune este distribuită corespunzător roţilor faţă şi spate, în funcţie de suprafaţa şi condiţiile de rulare.
    Acest mod asigură o stabilitate excelentă chiar şi la deplasarea cu viteze mari în condiţii de vânt lateral puternic sau pe carosabil umed etc.
    Mod 4WD lock
    Mod 4WD lock
    Forţa de tracţiune este distribuită mai mult roţilor din spate, comparativ cu modul 4WD auto.
    Modul potrivit pentru rularea cu tracţiune integrală pe toate suprafeţele, inclusiv în teren accidentat sau dacă vehiculul se împotmoleşte etc.
    Mod 2WD
    Mod 2WD
    Acest mod asigură reducerea consumului de combustibil şi o deplasare confortabilă. Potrivit pentru deplasările economice pe suprafeţe de rulare bune, cum ar fi în oraş etc.

    Distribuţia forţei de tracţiune în modul 4WD
    Distribuţia forţei de tracţiune în modul 4WD

    Super Select 4WD II

    Manetă de selectare mod de transmisie
    Manetă de selectare mod de transmisie

    Sistemul Super Select 4WD II care echipează modelul Pajero dispune de patru moduri de transmisie, care pot fi selectate în timpul deplasării. Şoferii pot alege între tracţiune integrală permanentă (4H), care include un vâscocuplaj (VCU) şi un diferenţial central, tracţiune integrală cu trepte scurte (4LLc) şi tracţiune pe spate (2H), care permite reducerea consumului de combustibil şi a zgomotului la rulare.

    Mecanismul de cuplare acţionat electric a permis obţinerea unei cuplări line şi a unei acţionări uşoare a manetei.

     

    Tracţiune integrală cu distribuţie constantă a forţei de tracţiune (diferenţial central blocat)Tracţiune integrală cu distribuţie constantă a forţei de tracţiune, trepte scurte (diferenţial central blocat)
    Tracţiune integrală cu distribuţie constantă a forţei de tracţiune (diferenţial central blocat)
    Blocarea diferenţialului central în gama de trepte lungi permite parcurgerea suprafeţelor acoperite cu nisip sau cu zăpadă mare şi a drumurilor accidentate.
    Tracţiune integrală cu distribuţie constantă a forţei de tracţiune, trepte scurte (diferenţial central blocat)
    Blocarea diferenţialului central în gama de trepte scurte permite parcurgerea suprafeţelor acoperite cu pietre sau cu noroi şi este eficientă pentru deblocarea vehiculului.
    Tracţiune pe spateTracţiune integrală permanentă, cu distribuţie inegală a cuplului între punţile faţă şi spate (33:67)
    Tracţiune pe spate
    Dacă se selectează modul tracţiune pe spate, puntea faţă este decuplată, iar consumul de combustibil şi zgomotul la rulare scad.
    Tracţiune integrală permanentă, cu distribuţie inegală a cuplului între punţile faţă şi spate (33:67)
    Tracţiunea integrală permanentă de tip VCU/diferenţial central, care poate fi folosită pe diferite suprafeţe de rulare, de la cele normale la cele acoperite cu gheaţă. Prin controlarea forţei de tracţiune transmise roţilor faţă şi spate, în funcţie de condiţiile suprafeţei de rulare se asigură un comportament neutru pe virajele abordate cu viteze mari, în condiţii de carosabil alunecos.

     

Contactează un dealer pentru mai multe informații despre servicii