Siguranța
Sistemul Adaptive Cruise Control (ACC – Control Adaptiv de Croazieră)
Ajutor în păstrarea unei distanțe sigure
Acest sistem folosește un radar pentru a păstra o distanță sigură între dvs. și vehiculul din față. Dacă vehiculul din față este prea aproape, încetinește sau oprește, ACC va încetini sau opri automat vehiculul dvs. Oferă siguranță mai mare și liniște sufletească în special în cazul opririi/ pornirii în trafic.
Sistemul Forward Collision Mitigation (FCM – Atenuarea Coliziunii Frontale)
Mai în siguranță în cazul unei coliziuni
Cu o combinație de camere și radar cu laser, sistemul FCM va evalua distanța și viteza dvs. în comparație cu vehiculul din față. Dacă sistemul detectează un pericol de coliziune, emite o avertizare și încetinește automat vehiculul.
Lane Departure Warning (LDW – Avertizare de Părăsire a Benzii)
Dacă deviați, mașina vă va spune
Această funcție inteligentă va emite un semnal sonor și va afișa o avertizare pe bord pentru a vă anunța că vehiculul a deviat de la bandă și nu folosiți semnalizatoarele.
Automatic High Beam (AHB – Fază Lungă Automată)
Alternează fazele pentru dumneavoastră
Pentru a face condusul noaptea mai ușor, faza lungă trece automat pe fază scurtă când se detectează vehicule din sens opus. Odată ce vehiculul din sens opus a trecut, revine la faza lungă. Nu veți mai lua mâinile de pe volan pentru a face manual schimbarea.
Blind Spot Warning (BSW – Avertizare Unghi Mort)
Nu veți mai avea unghiuri moarte
Această funcție folosește senzori cu radar pentru a detecta dacă exista vehicule în unghiurile moarte. Dacă vă pregătiți sa schimbați banda iar sistemul detectează ceva, în oglinda laterală de pe partea cea mai apropiată de obstacol se aprinde o lumină și se declanșează un semnal sonor.
Rear Cross Traffic Alert (RCTA – Alertă la Traficul din Spate)
Marșarier cu încredere
Dacă senzorii radar de pe bara de protecție din spate detectează un vehicul care se apropie când ați pus mașina în marșarier, un mesaj de avertizare apare în afișajul multi-informații, este emis un semnal sonor, iar un indicator licărește în ambele oglinzi laterale.
Multi Around Monitor
Parcare mai ușoară
Camerele mici din jurul modelului OUTLANDER PHEV vă permit să aveți o vedere asupra părții frontale, din spate și lateralele vehiculului dvs. Utilizând datele colectate, sistemul Multi Around Monitor poate, de asemenea, crea o imagine de ansamblu (360 de grade) asupra vehiculului pentru a vă ajuta să vă orientați și să parcați mai sigur.
Sistemul Ultrasonic Misacceleration Mitigation (UMS – Sistemul Ultrasonic de Atenuare a Accelerării Accidentale)
Fără mișcări bruște
Pentru a ajuta la prevenirea coliziunilor în timpul parcării, se aude un semnal sonor și se afișează o avertizare dacă senzorii din față sau din spate detectează un obstacol în apropiere. Accelerația este și ea controlată dacă puneți piciorul din greșeală.
Caroserie RISE (Reinforced Impact Safety Evolution – Sistem de Ranforsări pentru Protecție la Impact)
O cabină cu o carcasă de protecție
OUTLANDER PHEV este construit cu caroseria noastră cu sistem avansat de ranforsări pentru protecție la impact. Plasează în mod strategic ranforsări în punctele critice pentru a ajuta direcționarea și absorbirea energiei în cazul unei coliziuni grave. Astfel că dumneavoastră și pasagerii rămâneți în siguranță atunci când este mai mare nevoie.
outlander phev
Rețineți: unele echipamente pot varia în funcție de piață. Consultați distribuitorul Mitsubishi local pentru mai multe detalii.
- FCM: capabilitățile de detectare și control ale sistemului Forward Collision Mitigation (FCM) vin ca o completare și nu previn coliziunile în orice situație. Conduceți prudent și nu vă bazați doar pe acest sistem în timpul mersului. FCM operează când în fața vehiculului dvs. se află un alt vehicul. FCM este proiectat și pentru a detecta pietoni, dar poate să nu îi observe sau să nu se activeze în unele situații. Frânarea automată este activată pentru o mașină din față când vehiculul dvs. rulează cu o viteză între aprox. 5 km/h și 80 km/h și pentru un pieton din față între aprox. 5 km/h și 65 km/h. Pentru că FCM nu dispune de funcția de menținere a frânării, frâna este eliberată la aprox. 2 secunde după oprire. Pentru a preveni rularea vehiculului după aceea, șoferul trebuie să țină apăsată pedala de frână. În unele cazuri, FCM poate să nu funcționeze dacă șoferul ia măsuri pentru evitarea accidentului prin schimbarea direcției sau accelerare. Dacă aveți întrebări, consultați distribuitorul Mitsubishi local pentru mai multe informații detaliate.
- ACC: capacitățile de detectare și control ale ACC au doar rol de completare. Conduceți prudent și nu vă bazați doar pe acest sistem în timpul mersului. ACC poate să nu se activeze în unele situații. Acest sistem poate să nu detecteze corect situația de fapt în funcție de tipul de vehicul din față și de starea sa, condițiile meteo și condițiile de drum. În plus, sistemul poate să nu fie capabil să reducă viteza suficient dacă vehiculul din față pune frână brusc sau un alt vehicul vă taie calea, astfel că vehiculul dvs. se apropie de cel din față. Dacă aveți întrebări, consultați distribuitorul local Mitsubishi Motors pentru detalii.
- LDW: Lane Departure Warning nu este proiectat să reducă riscurile asociate cu lipsa de atenție pentru ce se întâmplă în față (distragerea atenției spre lateral, neatenția, etc.) sau vizibilitatea slabă cauzată de vreme, etc. Este proiectat pentru a detecta banda la o viteză de aprox. 65 km/h sau peste. Manevrați vehiculul corect și conduceți prudent. Sistemul poate să nu reușească să detecteze corect banda în unele condiții. Consultați manualul de utilizare pentru informații suplimentare.
- AHB: acest sistem se activează la o viteză de aprox. 40 km/h sau peste și se dezactivează la viteze mai mici. Consultați manualul de utilizare pentru informații suplimentare.
- BSW: capabilitățile de detectare și control ale sistemului Blind Spot Warning (BSW) au doar rol de completare și nu vă avertizează în fiecare situație cu privire la vehiculele din unghiurile moarte. Nu vă bazați exclusiv pe acest sistem în timp ce conduceți. BSW poate să nu funcționeze normal în unele cazuri, în funcție de trafic, vreme, condițiile de drum și prezența obstrucțiilor. Șoferii sunt complet responsabili pentru condusul în siguranță. Graficul undelor radar are doar scop ilustrativ și nu reprezintă aplicația efectiv cu senzori. Consultați manualul de utilizare pentru informații suplimentare.
- RCTA: nu vă bazați doar pe acest sistem, care poate să nu detecteze toate vehiculele în mișcare în anumite condiții. Șoferii sunt complet responsabili pentru condusul în siguranță.
- Graficul undelor radar are doar scop ilustrativ și nu reprezintă aplicația efectiv cu senzori. Consultați manualul de utilizare pentru informații suplimentare.
- UMS: capacitățile de detectare și control ale sistemului ultrasonic de atenuare a accelerării accidentale [UMS] sunt doar o completare și nu previn accelerarea accidentală în orice situație. Conduceți prudent și nu vă bazați doar pe acest sistem în timpul mersului. Pentru a preveni controlul puterii motorului de catre UMS în timpul condusului normal în condiții de drum dificil, sistemul se dezactivează automat și arată UMS OFF pe panoul de cadrane atunci când funcția FCM este OFF sau funcția ASC este OFF. Nicio funcție nu oprește complet vehiculul prin frânare automată. Vehiculul poate aluneca înainte sau înapoi chiar și când puterea motorului este reglată. Sistemul de detectare poate să nu funcționeze pentru blocaje de tip rețea și cu margini ascuțite care nu reflectă suficient sunetul ultrasonic. UMS nu include o funcție care ține vehiculul pe loc. Șoferul răspunde pentru oprirea vehiculul prin apăsarea pedalei de frână așa cum o cer condițiile de drum. Graficele undelor senzorului ultrasonic au doar scop ilustrativ și nu reprezintă aplicarea senzorului. Consultați manualul de utilizare pentru informații suplimentare.