Siguranța
Sistemul Forward Collision Mitigation (FCM – Atenuarea Coliziunii Frontale)
Mai în siguranță în cazul unei coliziuni

Dacă deviați, mașina vă va spune

Alternează fazele pentru dumneavoastră
Sistemul Blind Spot Warning (BSW – Avertizare Unghi Mort)
Nu veți mai avea unghiuri moarte
Sistemul Rear Cross Traffic Alert (RCTA – Alertă la Traficul din Spate)
Marșarier cu încredere

Sistemul Ultrasonic Misacceleration Mitigation System (UMS – Sistemul Ultrasonic de Atenuare a Accelerării Accidentale)
Previne accelerarea accidentala

Caroserie RISE (Reinforced Impact Safety Evolution – Sistem de Ranforsări pentru Protecție la Impact)
Proiectat pentru a vă proteja
Modelul ASX este construit utilizând caroseria noastră cu sistem avansat de ranforsări pentru protecție la impact. Aceasta plasează în mod strategic ranforsări în punctele critice pentru a ajuta direcționarea și absorbirea energiei în cazul unei coliziuni serioase. Astfel că dumneavoastră și pasagerii rămâneți în siguranță atunci când este mai mare nevoie.

Sistem de 7 airbag-uri SRS
Protecție pentru toți pasagerii din mașină
Pentru a rămâne, dumneavoastră și ceilalți pasageri, în siguranță în cazul unei coliziuni, ASX este echipat cu un sistem de 7 airbag-uri SRS. Ocupanții scaunelor din față sunt protejați de airbag-uri frontale, plus un airbag suplimentar la nivelul genunchilor pentru șofer în cazul unei coliziuni frontale. În cazul unei coliziuni laterale, ocupanții de pe ambele rânduri sunt protejați de airbag-uri tip cortină care se întind de-a lungul lateralelor.

Sistemul Hill Start Assist (HSA – Asistență la Pornirea în Rampă)
Pornire ușoară în rampă
Dacă porniți de pe o pantă abruptă, cu Hill Start Assist acest lucru este foarte ușor prin menținerea frânei timp de până la două secunde, până când apăsați accelerația. Deci, nu va mai trebui să vă îngrijorați că veți rula înapoi în rampă.
Echipamentul poate să varieze în funcție de piață. Consultați distribuitorul local Mitsubishi Motors pentru detalii.
IMPORTANT:
FCM: Capabilitățile de detectare și control ale sistemului Forward Collision Mitigation [FCM] vin ca o completare și nu previn coliziunile în orice situație. Conduceți prudent și nu vă bazați doar pe acest sistem în timpul mersului. FCM funcționează când în fața vehiculului dvs. se află un alt vehicul. FCM este proiectat și pentru a detecta pietoni, dar poate să nu îi observe sau să nu se activeze în unele situații. Frânarea automată este activată pentru o mașină din față când vehiculul dvs. rulează cu o viteză între aprox. 5km/h și 80km/h și pentru un pieton din față între aprox. 5 km/h și 65km/h. Pentru că FCM nu dispune de funcția de menținere a frânării, frâna este eliberată la aproximativ 2 secunde după oprire. Pentru a preveni rularea vehiculului după aceea, șoferul trebuie să țină apăsată pedala de frână. În unele cazuri, FCM poate să nu funcționeze dacă șoferul ia măsuri pentru evitarea accidentului prin schimbarea direcției sau accelerare. Dacă aveți întrebări, consultați distribuitorul Mitsubishi local pentru mai multe informații detaliate.
LDW: Lane Departure Warning nu este proiectat să reducă riscurile asociate cu lipsa de atenție pentru ce se întâmplă în față (distragerea atenției spre lateral, neatenția, etc.) sau vizibilitatea slabă cauzată de vreme, etc. Manevrați vehiculul corect și conduceți prudent. Sistemul poate să nu reușească să detecteze corect banda în unele condiții. Consultați manualul de utilizare pentru informații suplimentare.
AHB: acest sistem se activează la o viteză de aprox 40 km/h sau peste și se dezactivează la viteze mai mici. Consultați manualul de utilizare pentru informații suplimentare.
BSW: capabilitățile de detectare și control ale sistemului Blind Sport Warning (BSW) au doar rol de completare și nu vă avertizează în fiecare situație cu privire la vehiculele din unghiurile moarte. Nu vă bazați exclusiv pe acest sistem în timp de conduceți. BSW poate să nu funcționeze normal în unele cazuri, în funcție de trafic, vreme, condițiile de drum și prezența obstrucțiilor. Șoferii sunt complet responsabil pentru condusul în siguranță. Graficul undelor radar are doar scop ilustrativ și nu reprezintă aplicația efectiv cu senzori. Consultați manualul de utilizare pentru informații suplimentare.
RCTA: Nu vă bazați doar pe acest sistem care poate să nu detecteze toate vehiculele în mișcare în anumite condiții. Șoferii sunt complet responsabili pentru condusul în siguranță. Graficele undelor radar sunt numai pentru scop ilustrativ și nu reprezintă aplicarea reală a senzorilor. Consultați manualul utilizatorului pentru informații suplimentare.
UMS: capacitățile de detectare și control ale sistemului ultrasonic de atenuare a accelerării accidentale [UMS] sunt doar o completare și nu previn accelerarea accidentală în orice situație. Conduceți prudent și nu vă bazați doar pe acest sistem în timpul mersului. ● Pentru a preveni controlul puterii motorului de catre UMS în timpul condusului normal în condiții de drum dificil, sistemul se dezactivează automat și arată UMS OFF pe panoul de cadrane atunci când funcția FCM este OFF sau funcția ASTC este OFF. ● Nicio funcție nu oprește complet vehiculul prin frânare automată. Vehiculul poate aluneca înainte sau înapoi chiar și când puterea motorului este reglată. ● Sistemul de detectare poate să nu funcționeze pentru blocaje de tip rețea și cu margini ascuțite care nu reflectă suficient sunetul ultrasonic. ● UMS nu include o funcție care ține vehiculul pe loc. Șoferul răspunde pentru oprirea vehiculul prin apăsarea pedalei de frână așa cum o cer condițiile de drum. ● Graficele undelor senzorului ultrasonic au doar scop ilustrativ și nu reprezintă aplicarea senzorului. Consultați manualul de utilizare pentru informații suplimentare.
ACC: capacitățile de detectare și control ale ACC au doar rol de completare. Conduceți prudent și nu vă bazați pe acest sistem în timpul mersului. ACC poate să nu se activeze în unele situații. Acest sistem poate să nu detecteze corect situația de fapt în funcție de tipul de vehicul din față și de starea sa, condițiile meteo și condițiile de drum. În plus, sistemul poate să nu fie capabil să reducă viteza suficient dacă vehiculul din față pune frână brusc sau un alt vehicul vă taie calea, astfel că vehiculul dvs. se apropie de cel din față. Dacă aveți întrebări, consultați distribuitorul local Mitsubishi Motors pentru detalii.
7SRS Airbags: airbag-urile sunt parte a unui Sistem Suplimentar de Limitare a Mișcării (SRS). Pentru a reduce riscul de răniri în urma activării airbag-ului, purtați întotdeauna centura de siguranță, stați drept în scaun și nu vă sprijiniți pe ușă. Așezați întotdeauna copiii de 12 ani și mai mici pe scaunele din spate și folosiți sisteme adecvate de limitare a mișcării. Nu așezați niciodată un bebeluș pe scaunul din față cu fața spre spătar. Consultați manualul de utilizare și instrucțiunile furnizate cu scaunului de copii pentru informații suplimentare.
HSA: Hill Start Assist [HSA] nu înlocuiește condusul prudent. Nu vă bazați niciodată doar pe această funcție în timp ce conduceți pe drumuri abrupte. Vehiculul se poate mișca înapoi dacă pedala de frână este foarte încărcată sau dacă șoseaua este foarte abruptă sau alunecoasă. Această funcție nu este proiectată pentru a menține vehiculul oprit pe loc pe pante abrupte mai mult de 2 secunde. Nu vă bazați pe această funcție pentru a menține vehiculul oprit ca alternativă la apăsarea pedalei de frână. Consultați manualul de utilizare pentru informații suplimentare.
ASC: Active Stability Control. Capacitățile de control ale ASC vin doar ca o completare. Conduceți precaut și nu vă bazați niciodată exclusiv pe aceste funcții în timpul mersului. Folosiți tipul și dimensiunea de roți specificate pentru toate cele 4 roți. Nu instalați diferențiale de pe piața pieselor de schimb la vehicul. Consultați manualul de utilizare pentru informații suplimentare.