ECLIPSE CROSS PHEV
Ce doriți să faceți în continuare?
Echiparea poate varia în funcție de piață. Consultați dealerul/distribuitorul local Mitsubishi Motors pentru detalii.
IMPORTANT
ACC: abilitățile de detectare și control ale ACC vin doar ca o completare. Conduceți cu atenție și nu vă bazați exclusiv pe acest sistem. ACC poate să nu fie activat în anumite situații. Acest sistem poate să nu detecteze corect situația de fapt, în funcție de tipul de vehicul aflat în față și de starea sa, de condițiile meteo și de condițiile de drum. În plus, sistemul poate să nu reușească să reducă viteză suficient dacă vehiculul din față este frânat brusc sau dacă alt vehicul vă taie calea, astfel că vehiculul dvs. se apropie de cel din față. Dacă aveți întrebări, consultați dealerul / distribuitorul local Mitsubishi Motors pentru detalii.
FCM: abilitățile de detectare și control ale Forward Collision Mitigation [FCM] vin doar în completare și nu previn coliziunile în fiecare situație. Conduceți cu atenție și nu vă bazați exclusiv pe acest sistem. FCM se activează când în fața vehiculului dvs. se află un alt vehicul. FCM este proiectat să detecteze și pietoni, dar s-ar putea să nu îi detecteze sau să nu se activeze în unele situații. Auto-frânarea este activată pentru o mașină din față când vehiculul dvs. rulează cu o viteză între aprox. 5km/h până la 80km/h (aprox. 5km/h până la 180km/h dacă vehiculul dvs. este echipat cu ACC) și pentru un pieton din față la aprox. 5km/h până la 65km/h. Pentru că FCM nu are nicio funcție să mențină frânarea, frâna este eliberată la aproximativ 2 secunde după oprire. Pentru a preveni rularea vehiculului după aceea, șoferul s-ar putea să trebuiască să țină pedala de frână apăsată. În unele cazuri, FCM poate să nu funcționeze dacă șoferul ia măsuri pentru evitarea accidentului schimbând direcția sau apăsând pe accelerație. Dacă aveți întrebări, consultați dealerul / distribuitorul local Mitsubishi Motors pentru detalii.
LDW: Lane Departure Warning nu este proiectat să reducă riscurile asociate cu atunci când nu vă uitați la drum cu atenție (atenția distrasă la ceva în lateral, visare, etc.) sau cu vizibilitatea slabă cauzată de vreme rea, etc. Este proiectat să detecteze banda la o viteză de aprox. 65km/h sau mai mult. Conduceți vehiculul corect și cu atenție. Sistemul poate să nu fie capabil să detecteze banda corect în anumite condiții. Consultați manualul utilizatorului pentru informații suplimentare.
BSW: abilitățile de detectare și control ale sistemului Blind Spot Warning [BSW] vin doar în completare și nu vă avertizează legat de vehicule din unghi mort în fiecare situație. Nu vă bazați exclusiv pe acest sistem în timp ce conduceți. BSW poate să nu funcționeze normal în unele cazuri, în funcție de trafic, vreme, condiții de drum și prezența obstacolelor. Șoferii sunt deplin responsabili pentru modul atent de condus. Graficele de unde radar sunt folosite doar în scop ilustrativ și nu reprezintă folosirea efectivă a senzorilor. Citiți manualul de utilizare pentru informații suplimentare.
RCTA: nu vă bazați exclusiv pe acest sistem, care poate să nu detecteze toate vehiculele în mișcare în anumite condiții. Șoferii sunt deplin responsabili pentru modul atent de condus. Graficele de unde radar sunt folosite doar în scop ilustrativ și nu reprezintă folosirea efectivă a senzorilor. Citiți manualul de utilizare pentru informații suplimentare.
AHB: acest sistem se activează la o viteză de aprox. 40km/h sau peste și se dezactivează la viteze mai mici. Citiți manualul de utilizare pentru informații suplimentare.
7 Airbag-uri SRS: airbag-urile sunt parte a unui sistem suplimentar de reținere (Supplemental Restraint System – SRS). Pentru a reduce riscul de răniri de la activarea airbag-ului, prindeți întotdeauna centura de siguranță, stați drept pe mijlocul scaunului și nu vă sprijiniți de ușă. Așezați întotdeauna copiii sub 12 ani pe scaunul din spate dacă este posibil și folosiți centuri de siguranță adecvate pentru copii. Dacă folosiți un sistem de prindere fixat pe centură pentru scaunul de bebeluș cu fața spre spate pe scaunul din față, acționați întrerupătorul de dezactivare airbag SRS. Citiți manualul de utilizare și instrucțiunile furnizate odată cu scaunul pentru copil pentru informații suplimentare.
HSA: Hill Start Assist [HSA] nu este un înlocuitor pentru condusul cu atenție. Nu vă bazați niciodată exclusiv pe această funcție când conduceți pe străzi abrupte. Vehiculul dvs. poate să se miște înapoi dacă pedala de frână este puternic apăsată sau dacă șoseaua este foarte abruptă sau alunecoasă. Această funcție nu este destinată să țină vehiculul oprit pe loc în rampă mai mult de 2 secunde. Nu vă bazați pe această funcție pentru a menține mașina oprită ca alternativă la eliberarea pedalei de frână. Citiți manualul de utilizare pentru informații suplimentare.