Tehnologia plug-in hibrid a Eclipse Cross PHEV

Eclipse Cross PHEV se folosește de tehnologii EV pe care noi le-am dezvoltat timp de 50 de ani. Rezultatul este o accelerație impresionantă, un drum lin, economie remarcabilă de combustibil și emisii mult mai scăzute.   

TEHNOLOGIE FAȚĂ ÎN FAȚĂ CU VIITORUL

Construirea succesului Outlander PHEV

Eclipse Cross PHEV împărtășește aceleași tehnologii cu Mitsubishi Outlander PHEV, un vehicul de succes, care a câștigat peste 21 de premii la nivel global. Ca și Outlander PHEV, Eclipse Cross PHEV are un motor pe benzină ca acționare convențională atunci când este nevoie și 2 motoare electrice – unul pe axul din față și unul în spate.  

UN NOU GRUP MOTOPROPULSOR ECLIPSE CROSS

Un motor pe combustibil, două motoare electrice

Eclipse Cross PHEV folosește tehnologie EV deschizătoare de drumuri pentru a crea un hibrid de serie avansat. În modul de condus complet electric, nu doar că asigură un drum lin, dar este și incredibil de silențios. Și mai există și alte beneficii: zero consum de combustibil și zero emisii de CO2.

UN SISTEM UNIC DE TRACȚIUNE

Pe bază EV, nu pe bază de motor termic

Sistemul nostru inovator Plug-in Hibrid EV dispune de două motoare electrice puternice, astfel încât este vorba mai mult de un sistem bazat pe vehicul electric (EV), în timp ce vehiculele competitorilor au mai mult sisteme bazate pe motorul pe combustibil (termic). Acest lucru înseamnă că Eclipse Cross poate exploata putere EV mai des, astfel că obțineți o călătorie cu adevărat liniștită, confortabilă cu accelerație lină în majoritatea situațiilor.

1. Motor electric dublu 4WD și S-AWC

Motoarele electrice montate separat pe axa din față și din spate oferă performanțe 4WD incredibile (S-AWC), asigurând o stabilitate excelentă și manevrabilitate intuitivă și liniară.2. New 2.4-litre engine

2. Noul motor pe combustibil de 2,4 litri

Motorul extrem de eficient cu ciclu Atkinson și cursa lungă de expansiune asigură o economie ridicată de combustibil și emisii CO2 scăzute.

3. Generatorul

Generatorul de înaltă performanță transformă puterea motorului pe combustibil în electricitate pentru a reîncărca bateria de acționare și pentru a asista motoarele electrice atunci când este nevoie.

4. Motorul frontal PDU și EMCU spate

Aceste unități de control inteligente contribuie la creșterea eficienței energetice și la controlul optim al motorului electric cu cuplu maxim instant care depășește un motor pe benzină de 3,0 litri.

5. Bateria de acționare

Bateria de mare capacitate, 13,8 kWh, este amplasată sub podea pentru a maximiza spațiul interior și a coborî centrul de greutate pentru siguranță și manevrabilitate îmbunătățite. Curentul stocat poate fi folosit și pentru a alimenta dispozitive externe.

Pentru că Eclipse Cross PHEV este atât de avansat, selectează automat cel mai eficient mod de condus în funcție de condițiile de rulare.

Modul EV (energie pur electrică)

CEL MAI POTRIVIT PENTRU: ORAȘ SAU NAVETE SCURTE

Motoarele electrice acționează vehiculul folosind curentul de la baterie, rezultând un consum zero de combustibil și zero emisii CO2. Modul de condus este silențios, curat și puternic. Viteza maximă este 135km/h.

Modul Hibrid serie (motorul pe combustibil generează curent)

CEL MAI POTRIVIT PENTRU: ZONA RURALĂ

Motoarele electrice acționează vehiculul folosind curent generat de motorul pe combustibil. Acesta generează electricitate pentru a reîncărca bateria când nivelul este scăzut și pentru a mări puterea când se accelerează rapid sau în rampă.

Modul Hibrid paralel (motor pe combustibil + asistență motoare electrice)

CEL MAI POTRIVIT PENTRU: AUTOSTRADĂ

Motorul pe combustibil acționează vehiculul la viteze mari, etc. (când eficiența lui este ridicată) cu asistență din partea motoarelor electrice când este nevoie de mai multă putere.

Selector mod de condus

Puteți alege dacă să folosiți, să salvați sau să încărcați bateria pur și simplu folosind selectorul de mod de condus EV.

FRÂNARE REGENERATIVĂ CU PADELE

Încărcați bateria în timpul mersului

Energia cinetică este generată natural când vehiculul frânează. Pentru a vă ajuta să mențineți bateria încărcată complet, Eclipse Cross PHEV se folosește de această energie. Cu alte cuvinte, motorul electric folosește inerția vehiculului pentru a recupera energie care altfel s-ar pierde sub formă de căldură pe discurile de frână. Un selector cu padele de pe volan vă permite să controlați cantitatea de energie regenerată. Alegeți din șase nivele în funcție de condițiile de mers. Celălalt beneficiu al acestei tehnologii inovatoare este faptul că este mai prietenoasă cu mediul: veți apela la motorul pe benzină mai rar.

REÎNCĂRCAȚI PENTRU DRUM

Baterie litiu-ion de mare capacitate

Un vehicul Plug-in Hibrid Electric (PHEV) are atât un motor convențional cât și două motoare electrice. Acestea sunt acționate de o baterie care poate fi reîncărcată de la o sursă externă de curent. Eclipse Cross PHEV are o baterie litiu-ion de mare capacitate. Încărcarea este comodă și simplă: se poate conecta la o priză casnică, o unitate specială de încărcare casnică sau la unul din multele puncte de încărcare publice.

AFLAȚI MAI MULTE DESPRE ÎNCĂRCARE

EMISII CO2 SCĂZUTE

Costuri mai scăzute pentru dvs. și pentru mediu

Pentru că Eclipse Cross PHEV valorifică energie electrică mai des, este mult mai prietenos cu mediul, având emisii CO2 ultra-scăzute de doar 46g/km (WLTP).

Cu o autonomie de până la 45 de km și zero emisii de gaze, puteți teoretic să faceți toată naveta exclusiv pe electricitate și puteți folosi motorul pe benzină doar când faceți o călătorie mai lungă.

PRIZĂ DE CURENT AC 1500W

O priză utilă la bord

Există o priză de curent la îndemână în Eclipse Cross PHEV, în zona de portbagaj. Furnizează curent până la AC 1500W (priză: tip F) de la bateria de tracțiune. Este suficient pentru dispozitivele folosite pentru relaxare sau poate fi utilă acasă, dacă aveți o cădere de curent.

Notă: unele aparate nu pot fi folosite, chiar dacă nu depășesc consumul de curent nominal de 1500W. Consultați manualul de utilizare pentru informații suplimentare.

DĂ CURENT ÎNAPOI

Partajare de energie (Vehicle 2 Home, Vehicle 2 Grid)

Eclipse Cross PHEV nu doar preia electricitate din rețeaua de alimentare. Poate da și înapoi. Acest lucru este posibil doar folosind un conector ChaDeMO. Acest încărcător bi-direcțional permite ca dacă ai un surplus de energie electrică stocat în bateria Eclipse Cross PHEV, să îl puteți folosi în casa dvs. sau îl puteți trimite înapoi în rețea. 

APLICAȚIA PENTRU TELECOMANDĂ MITSUBISHI

Viața devine mai ușoară cu o telecomanda

Doriți să setați un timer pentru ca Eclipse Cross PHEV să se încarce noaptea când electricitatea este mai ieftină? Telecomanda Mitsubishi poate face acest lucru, și chiar mai multe. Puteți programa încălzirea sau răcirea în avans a cabinei, pentru a avea temperatura perfectă când reveniți. Puteți de asemenea aprinde luminile de la distanță dacă nu reușiți să vă amintiți unde ați parcat.

Care este diferența între Hibrid, EV și PHEV?

Un vehicul Hibrid folosește și un motor pe benzină și motoare electrice, cu o baterie care se încarcă doar când vehiculul este în mers. În contrast, un vehicul electric (sau EV) este acționat doar de baterie, care se încarcă de la o sursă de alimentare externă.

Un vehicul Plug-in Hibrid Electric (PHEV) are un motor pe benzină și o baterie, care poate fi reîncărcată de la o sursă de alimentare externă. Astfel că nu este doar comod de încărcat, dar este și mai adaptabil, pentru că aveți două surse de putere care lucrează în armonie.

ECLIPSE CROSS PHEV

Pentru a descoperi mai mult despre senzațiile din spatele volanului Eclipse Cross PHEV, mergeți la Masina.